srijeda, 22.10.2008.

opet pišem...

eeeee...ljudi..
najprije da javim da mi se slučajno
izbrisal prošli post u kojem sam objavila slike od svojeg i frendičinog mačića,tako da sam danas
morala obavezno napisati novi post...
danas me hvalabogu nije bilo na nastavi tako da sam izbjegla
ispitivanja..blago meni..heheh...i tako..malo sam se igrala sa mačićem,koji je
strašno razmažen...hehh...upravo je pokraj mene i gleda me kako ja tipkam i pišem novi post..heheh..no nije mu dosadno jer se moja sestra igra sa njim..
sutra opet škola..jao...pišemo povijest i morat
ču se učit...hehe...i to bi bilo to..ukratko... :)...
za one koje nisu posjetili moj blog
i komali, još ču jedanput objavit slike od mačiča ( svojeg & frendičinog)....
a novi post možete očekivati početkom 11 mjeseca..e..onda ču napisati malo duži post...a i saznat čete što ču tamo važnoga natipkati..hehe...idem ja sad....pozzam sve ...koji komaju,sestru,naj frendicu ( opet) heheeh,i naravno 8 b,a šečer na kraju su mačići....
ki$$y...evo slike..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ovaj bijeli mačić je moj,dok je
ovaj šareni frendičin :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


14:37 | Komentari (629) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

0