nedjelja, 31.08.2008.

kraj ljetu i praznicima...počinje škola...

beljej,ljudi,evo ja pišem novi post...nakon jako dugo vremena..hehe
pa iz naslova se vidi da su gotovi praznici i da počinju naše muke...muka zvana škola..heheburninmadali...nažalost,tako je...i da,želim zahvaliti svima koji su mi pomogli da sakupim 1000 i nešto komentara...stvarno tnx...
i još nešto...danas 31.8 je završio špancirfest,za one koji neznaju trajao je 10 dana....kad se sjetim da sutra počne škola odma mi propadne dan..al samo zbog ispitivanja i svega ostaloga...al drago mi je što počne samo zbog prijatelja... kissjer ipak još ćemo samo jednu godinu iči zajedno u isti razred..nažalostcryi to bi ukratko bilo to...pozzam sve koji mi komaju i one koji posječuju moj blog..
želim vam sretno u školi,dobar uspjeh....i zabavu..heeh...

ki$$ i komajte i dalje...čao....
p.s: samo da velim...mislim da će sljedeći post biti kada bude nešto jako važno ili za 2 ili 3 tjedna....
sada kada če počet škola možda ču nekima malo rjeđe komati jer neču stići...ili ču ostavljati samo par komova....mahyes

Image Hosted by ImageShack.us



17:18 | Komentari (226) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

0