četvrtak, 31.07.2008.

ljeto...odlazak na more...

ei ljudi !!!!!!!!!!!
evo mene sa novim postom...prije nego ga počnem "pisati" hvala svima
koji su mi komali i pomogli da u svom 1 posteku sakupim 541 komich
tnx onima koji su mi najviše komali,oni znaju koji su to...
a komiche sam im ja vratila...hehebelj
e sad mogu počet...iz naslova se vdi da ču pisat o ljetu,tj.svom odlasku na more...eto..sutra 1.8 idem na more na otok pag i neće me bit do 20.8.
veseli me pomisao da sa mnom osim sestre ide i najbolja frendica...
sigurna sam da ćemo se luuuudo provesti i zabaviti....
...jer sa njom mi nikada nije dosadno...uvjek se zezamo i šalimo...zujo
i tako... nadam se da će bit lijepo vrijeme i naravno voda topla...
mislim da iako ču na moru bit 20 dana,to mi se čini jako puuuno ali mislim da če to prebrzo proć...a onda će završit ljeto,poćet jesen, a time i škola...
naravno ljeto je ipak luđeeeeeeeee....i na kraju tih 3 tjedna kolko me neče bit
neču moč vračat komiche,al kad se vratim sve ču ja to nadoknadit..
heh..njamiza kraj veliki pozzek svima koji mi komaju i posječuju moj
blog, a največi pozz mojoj the best frendici...
p.s: kad se vratim bit če novog posta gdje ču malo više opisat svoje luuudo ljetovanje,nadam se...heeh..a vi do tada samo komajte...ki$$acha od mene...mvafinokiss
i evo vam jedne prelijepe slikice da kad mi komate da se sjetite mene
i mora...

commentbaby.com
SEXY & HOT COMMENTS


CLICK HERE


dva videa-a walk to remember
-pogledajte si ova 2 videa jer su super-






09:10 | Komentari (1022) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

0