°?^yeP Or nOp^^?

Dizajn maDe by:AnAnAs I bAnAnAs DiZzIcHi Kostur by:Cow design ^^ ^^OcHes/necHes^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

::.MaLo O mEnI.::

Pozz..evo nešto malo o meni...=p
Ime:Antonia
Prezime:xxx
Datum rođenja:23.07.1995
Razred:7.a
Mjuza:Techno,metal,r"n"b;
Pjevač/Pjevačice:Enrique Iglesias &Alicia Keys
Grupa:Simple plan,AC/DC,Metallica;
Naj osoba:burazz..hehe
frendovi/frendice:Nana,Romi,Matea,Kate,Sandra,Ela...ma svi su supač!!!
I to bi bilo to...opširnije saznajte u postovima...bay-bay=)))

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Blogovi:

Sharrky

Katarina

Sanja

Romina

Muzika

Rock This Party - Bob Sinclair

No One - Alicia Keys

2008 - Prazan stan - ET

Malo slikica

myspace layout images

myspace layout



cool myspace layouts

cool myspace layouts



free myspace layouts

free myspace layouts



myspace layout codes

myspace layout



myspace glitter

myspace glitter



myspace comments

myspace comments




POQbum .com Graphics
POQbum .com Graphics




POQbum .com Graphics
POQbum .com Graphics





POQbum .com Graphics
POQbum .com Graphics

utorak, 18.11.2008.

...Zima je stigla...

inače u zadnje vrijeme pišemo jako puno ispita ,sad ispituje stalno i tako..ma mi preživljavamo jer ima zgodnih dečki..a da ih nema jbgnaughtysmijehMoram pročitat i napisat lektiru,ja sam sasvim zaboravila.bang:Bila sam kod svoje sestrične neki dan ,nismo se vidjele 2 mjeseca,ono škola i tako,napričale smo se,baš nam je bilo super.Moram izdvojit da imam novog kućnog ljubimca,mačku koja je došla kod mene i neda se nikamo,dala sam joj ime Lotti,joj da znate kako je čupava i slatka i kako predezujothumbupbaš je cool mačkabelj Isto tako tužna sam i zbog svoje druge sestrične Romine koju zaista volim i ne mogu vjerovat da je nekim dečkima prekid samo tako.Al oke kužim,to su valjda ti muški mozgovi,pa im je oprošteno!madrolleyesImam jedan problem,ne znam kamo za Novu?pjevanutLjudi ak imate koju ideju,samo recite. Btw zahladilo je toliko da misliš ono da će padat metar snijega,a čuj možda i oće,daj Bože.Dada treba se zabundat ko medonja jer je fakat brrrryeskissNiš sutra se moram ustat rano,moram štrebat kemiju i biologiju tako da odoh ja .Idem pogledat neki film sad,a valjda ima nešto...ma uglavnom ja idem ae ciao



| °°°..SaM kLiK..°°° (66) | ..NiKaD nEmOj KlIkAt.. | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.