°?^yeP Or nOp^^?

Dizajn maDe by:AnAnAs I bAnAnAs DiZzIcHi Kostur by:Cow design ^^ ^^OcHes/necHes^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

::.MaLo O mEnI.::

Pozz..evo nešto malo o meni...=p
Ime:Antonia
Prezime:xxx
Datum rođenja:23.07.1995
Razred:7.a
Mjuza:Techno,metal,r"n"b;
Pjevač/Pjevačice:Enrique Iglesias &Alicia Keys
Grupa:Simple plan,AC/DC,Metallica;
Naj osoba:burazz..hehe
frendovi/frendice:Nana,Romi,Matea,Kate,Sandra,Ela...ma svi su supač!!!
I to bi bilo to...opširnije saznajte u postovima...bay-bay=)))

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Blogovi:

Sharrky

Katarina

Sanja

Romina

Muzika

Rock This Party - Bob Sinclair

No One - Alicia Keys

2008 - Prazan stan - ET

Malo slikica

myspace layout images

myspace layout



cool myspace layouts

cool myspace layouts



free myspace layouts

free myspace layouts



myspace layout codes

myspace layout



myspace glitter

myspace glitter



myspace comments

myspace comments




POQbum .com Graphics
POQbum .com Graphics




POQbum .com Graphics
POQbum .com Graphics





POQbum .com Graphics
POQbum .com Graphics

utorak, 16.09.2008.

...Evo i mene...

zujoLjudeki moji da vas svih lijepo pozz i velika pusa od Tanchy SVIMA!!¸smokin.Hmmm...šta ima novog...a niš...malo hladno u zadnje vrijeme..no koga briga..škola oke....za učit je puuuuno no kome se da...frendovi oke...ma sve vam je oke...moj mali buraz vam je dobjo..i tak...puuuuuuuno komajte...a ja pozzz cijeli razz a posebno Natali,Ivanu,Katarinu,Sandru,Doru,Anu,Doroteu,Elu....Mrkvu,Bunardžiju....ma svima jena veeeeeeeeeeeeelika puuusa!!!!!!!!!!!dada...pozz i mojoj simpi...I.....CIAO!!!!!kisswavemahhrvatskazujo



| °°°..SaM kLiK..°°° (3) | ..NiKaD nEmOj KlIkAt.. | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.