~¤~PiNkY wOrLd~¤~

srijeda, 11.07.2007.

~¤~ NEMOŽE BITI BOLJE ~¤~

Hej ljudeki,kaj ima.Eto ja odlucih napisat novi post,nije bas da mi se da al ajde.

Pa ovako,neznam od kud bi pocela pa cu onak kak se cega sjetim!!!

Jucer smo bili vani u vrticu i bilo je onak zabavno,decki su opet gnjavili sve kaj hoda oko njih pa smo mi cure malcice pizdile al ok.Kad smo se ljuljali na onim gumama u vrticu moj najdrazi bratic je cijelo vrijeme pjevo,tako da smo svi umirali od smijeha,ajde da zna pjevat pa bi to bilo dobro,ali ovako...strasno...Marko savjetujem ti da se bolje drzis svog nogometa....hehe...kiss.Navecer je bilo jako zima pa sam se svako malo grlila(grijala)s Tanjom i Lukickom.Na msn-u pricala s jednom osobom s kojom duuuugo nisam pricala i bas mi je nekak bilo super i jako mi je drago zbog toga pa joj ovim putem saljem veliku pusu.Prisjecale smo se svih sranja koje smo zajedno radile ko klinke pa mi je bilo bas zanimljivo..jeeej...(nikad necete skuzit ko je to)...hh..

Prekjucer ujutro smo se skoro svi dogovorili i krenuli na odmorko.Kad smo dosli tam nisu nas htjeli pustit zato kaj znaju da smo iz Preckog i zato kaj su decki radili neka sranja.Pa smo svi zajedno otisli na Jarkas.Bilo nam je fakat super.Voda je bila tolko cista da sam si uspjela vidjet noge u vodi...hehe...Tia,Lucija,Boss i ja smo se fajtale u vodi.To ste trebali vidjet,looooom....bwahaha.Kasnije su nam se prdruzili i decki koji su bili na grebenu i skakali.Pored nas je doso neki lik.Covac ima nekih 50 i nes godina i škembu do zuba.On je nama cijelo vrijeme nas prico,a mi mu se smijemo ko ludi,na kraju ga niko nije ni sluso pa je jadn prico sam sa sobom.Dal se mozda sjecate onog crtica Cico štos,e pa ako da prisjetite se onog debelog prijatelja koji je stalno spavo,e uglavnom taj lik s plaze je isti ko taj iz crtica...uzas...Kad smo krenuli doma decki su se barem jos jednom morali bacit s grebena.Sve bi bilo super da se oni nisu sjetili ic mene bacit.A meni se nije dalo bacat zato kaj sam se tam sva osusila.Uhvatili su me i Hajdic me nosio do dole,a kak je to ful strmo sam sam cekala da se oboje skotrljamo do dole.Fala bogu pa sam barem šuze skunula ali sam ostala sva u robi.Tako je Hajdic skup samnom u rukama uletio u jarun...strasno.Tog munjenog jutra na jarunu sam i ostala bez hlacica zato kaj su se decki s njima dodavali i one su potonule u jarunu pa se njima nije dalo ic opet po njih,tako da sad moje kratke bijele hlacice leze na dnu jaruna.Tako da sam se doma vracala u Tiinoj majci i Markovim dres brazil hlacama...strasno.

O ljubavi neznam sta da vam pricam.Samo cu vam rec da sam se upoznala s Tinom(decko iz proslog posta) i tak.Nezelim vam nista vise govorit zato kaj ni ja sama neznam tocno kaj je.On je trenutno na moru pa kad se vrati cu vam mozda nesto reci...tralalalala!!!!...hihihi...

Ja po cjele dane uzivam.Sister mi je na moru ijako se danas vraca ali opet odlazi za dva dana,a Stara mi je na terenu tako da sam ja doma sama do cetiri popodne.Neki dan sam spavala kod moje Omerovicke(Mirkeca).Tia je brijem prekjucer spavala kod mene(neznam vise ni sama),tak bilo je odlicno,zajebancija pola noci.Uzivam bez sestre ali moram priznat da mi malo fali zato kaj mrzim spavat sama.

Ah mislim da bi to bilo to,vise mi se neda pisat.Al uglavnom praznici su mi odlicni i fkt uzivam.Pusice svima...by...!!!!!!!


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-11

11.07.2007. u 10:54 • 81 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?
Banner generated at Pimp-My-Profile.com

Image Hosted by ImageShack.us

NEŠTO O MENI:

JA SAM:Tamarasmijeh
PREZIME:nije bitno!!!!dead
NADIMAK:Tamy,Tamič,Tamićkasmijeh
ROĐENA SAM:03.01.1993...14god.naughty
ŽIVIM:Zagreb,Prečko
ŠKOLA:O.Š.Nikola Tesla..8.cthumbup
NAJFRENDICE:Tia wave
OSTALE FRENDICE:Nana,Matea,Omerovićka,
Anđela,i još neke iz razreda

NAJFRENDOVI:Matijakisscerekcerek,Tin,
Manda,Jackica...
...smokin
VOLIM:svog dečkakiss,mjenjat boju kose,čokoladu,glumit,plesat,izlazit van,svoje frendove,sisterku,mob,komp-internet!!..,krevet,zelenu boju...smijehsmijehsmijeh
NE VOLIM:
povrće,uliziceburninmad,pokvarene ljudeburninmad,šišat se,školu!!madmad..
BAVIM SE:dramskom grupom...
NAVIJAM ZA:Dinamoo!!hrvatska

EJ LJUDI MOZETE MI SE JAVIT NA E-MAIL I MSN:
tamy_precko@hotmail.com


ICQ:379-560-545

EVO MENE....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

SVAŠTA...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Shot with SAMSUNG at 2007-07-07

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr



EVO,LJUDEKI..OVO SU BLOGOVI KOJE OBAVEZNO ČITAM:


Sistersmijehkisscerek
-blog od moje sisterke,predobar je,obavezno posjetite!!!

Anđelasmijehhrvatskathumbup
-odlican blog,pravo mijesto za DINAMO navijace!!!

Brookethumbupcerekmahsmijeh
-odlican blog,radi se o Tree Hillu,posjetite!!!

Nanawinknjamismijeh
-predobar blog,obavezno posjetite!!!

Hajdickanutsmijehthumbupwave
-fora blog,looda cura!!!

Nina N.winksmijeh
-lijep blog,posjetite!!!

Maja:wavesmijehyes
-super blog,obavezno odite na njega!!!

Ines i Lorythumbupsmijehparty
-fora cure,posjetite!!!

Inessmijehnutyes
-lijepa pozadina,cool blog!!!

Iva i Tanjabangdeadwink
-slatki blog,loode curke!!!

Larichzujowavesmijeh
-loodi blog,fora slikice!!!

Petracoolsmijeh
-cool blog!!!

Ninawinknjamismijehkiss
-preslatki blog,obavezno posjetite!!!

Jopawinknjamismijehkiss
-oodlican dizajn,al stvarno,jako je volim!!!

Romicawavesmijeh
-ok blog,sav se rozi!!!

EVO VAM MALO SLIKICA!!!!......=O).....

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us