:


Hit Counter
Hit Counter

Ma to sam samo ja
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


MoJa FrEnDiCa
Image Hosted by ImageShack.us

...GABRIČKA..........luđakinja........a jebiga.....(ali dobra luđakinja)thumbupkissnutzujo.njezin blog je u linkovima

MoJ bAnNeR


Image and video hosting by TinyPic

  kolovoz, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Kolovoz 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by LiL BuT EviL

LINKOVI
GABRIČKIN stari blogić

Gabričkin novi blog

stari blog 8.d

drugi blog 8.D

blog MOG razreda

MaLo SlIkIcA
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

subota, 02.08.2008.

hallllooo ljudiiiii!!!!!!!!

ja sam ivona,kao sto znate.valjda vam se svida moj blog ja se nadam......sretan.prekinula sam s deckom zato jer smo previse udaljeni i to mi smetatuzan!!!zvao se renato i zivi na murteru,decko je presladak,zgodan,dobar i to jr prvi decko koji je zbog mene plakao i molio da mu se vratim!!!!I DRAGO MI JE DA SAM TAKVOG DECKA UPOZNALA A NE ONE DEBILE KOJE SAM IMALA!!!MA DAJ UBI ME!!!!!!!!!!bangburninmad.sada sam dobro imam zivot i to mi je naj vaznije.eto neznam kaj da napisem........samo molim vas ako zelite ostavljati komentare da me ne vrijedate i takve stvari jel mi to smeta!!!!!!!!1crytuzan.ako me vrijedate onda me ni ne posjećujte



| Just Say SomeThiNg (10) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.