Nema zaborava

utorak, 23.05.2006.

Opere

Školaheadbangjučer su u našoj predivnoj školi bile izvođene Mozartove opere ili da budem preciznija njegovih pet najpoznatijih opera.rolleyesJa sam cijelo vrijeme bila u jednoj te istoj sobi sa tri opere: Sve one čine isto;Don Giovanni;Otmica iz Saraja….thumbupmalo sam se izvukla sa nastaverofl,ali sam 25 puta gledala jedno te isto;nuta ne bih gledala da nije bilo tako savršeno…yessve opere su bile odlične,ali najbolje izvedena po mom mišljenju bila je DON GIOVANNI.thumbupSavršeni glumci,kao rođeni za svoje uloge-scena je bila malo komična zbog postera;ali natpisi na zidovima morali su biti pokrivenismijehU biti: Glavni lik,dakle Don Giovanni je nakon 1003 zavedene žene samo u Španjolskoj,nakon neuspješnog zavođenja Donne Anne prvi, put u povijesti nema sreće.noOtac Donne Anne Komtur izaziva Don Giovannia na dvoboj radi odbrane kćerine časti,ali izvlači deblji kraj i dobija putovnicu-dva metra pod zemljom.bang-i onda su prikazivali scenu kažnjavanja Don Giovannia.smijehNadgrobni kip Komtura oživljava kako bi kaznio Don Giovanniaeek,ali taj strastveni zavodnik se nikome ne pokorava pa tako nema ni poštovanja prema mrtvima.naughtyKomtur traži pokajanje,ali on to odbija te ga izaziva.coolKomtur mu pruža ruku i Don Giovanni prihvaća,ali čelični stisak Komturove ruke ipak nešto mijenja u Don Giovanniu.zujoDon Giovanni se jedva oslobodio,ali tada se hvata za srce,otežano diše,razvezuje mašnu,baca je na pod,polako pada,tada ugleda smrt koja dolazi po njega,opire se,ali tada se otvara pakao i đavoli ga uvleče u pakaoburninmad uz bolan krik Don Giovannia.blablaI tu predstava završava.noSavršeni glumci,savršena izvedba,dobili su najviše pohvala i aplauza,svima je ova predstava bila najbolja.smijehNaravno sve pohvale kolegama iz razredawave,ali ipak mi je bila najbolja ova…nemojte se ljutiti….rolleyesinače premorena sam,škla me ubija,ako ovako nastavimbangNe mogu vam opisati koliko je to savršeno odglumljeno…rofljednostavno neizrecivo odlično i savršeno…thumbupstalno mi se scene vrte pred očima…nutno dosta o tome…ludpostoje dvije osobe,osobe koje ne poznajem,a koje me zovu svaki čas i ispituju kad ćemo se upoznati i kojem od njih dvojice ću biti djevojka…zamislite.Zašto muški ne kuže kad im se kaže NE!!!!!!lud
Eto toliko za sada…Veliki pozdrav Dori,Ani,2.c.,i svim ostalim dragim osobama koje me posjećujuwavemahwavemahwave
I jedan valiki pozdrav mom dragom kolegi koji nikada ne komentirarolleyes,a Rusu želim puno sreće na faksusmijeh….kisskiss

- 22:29 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Nestankom tame rađa se svjetlo,a nestankom svjetla rađa se tama...tako u krug...lud

Linkovi

Prokletstvo za one koji mi žele uništiti blog.

  • Želim ti da kroz život lutaš kao bestjelesna sjenka,da nikad ne nađeš mir.To neka ti bude prokletstvo od mene rečeno.

Pablo Neruda- Sonet 66

  • Ljubim te samo zato što te ljubim
    i od ljubavi u ne-ljubav stižem,
    a od čekanja kad već nadu gubim,
    srce mi s leda prijeđe vatri bliže.

    Ljubim te zato što baš tebe ljubim,
    mrzim te mnogo i mrzeć te molim,
    a nemirna mi ljubav samo žudi:
    i ne videć te da te slijepo volim.

    Možda će sredina ljeta svom svjetlošću vrelom
    okrutno sažgat srce moje cijelo
    i ukrasti mi ključe mira moga.

    U ovoj priči sam ja život gubim
    i s ljubavi ću umrijet,jer te ljubim
    krvlju i snagom žara ognjenoga.

    kisskisskisskiss