Nema zaborava

ponedjeljak, 15.05.2006.

Kill me please...

Čekam,čekam i čekam,ali komentara od Dore nikako,a ni od mog kolegeburninmad….lijepo…no što je tu je…bilo mi je dosadno,tj.uhvatila sam malo vremena da nešto napišem…rolleyesškola je odvratna,ispita 100…mrzim ih,mrzim…puknucuNo evo jedne pjesme koju sam maloprije smislila:

Tko sam ja???rolleyes

Tko sam ja da sudim postupcima,
Kad ja nisam Bog?

Tko sam ja da praštam,
Ako ne znam što je oprost?

Tko sam ja da pričam,
Ako nemam riječi?

Tko sam ja da volim,
Kad ne poznajem ljubav?

Tko sam ja da sanjam,
Kad ne znam što su snovi?

Tko sam ja da ljubim,
Kad poljubac osjetila nisam?

Reci mi: Tko sam ja da osjećam
Ako osjećaja nemam?????


Zadnja strofa je posvećana jednoj osobizaliven-ok i menismijeh-ali zanima me njegova reakcija na ovo…wavedanas sam nešto happy-taj osjećaj me drži od 3. sata (fizike)…thumbupbaš super…pomogla sam jednoj osobi,drago mi je da sam za njega mogla nešto učiniti,bar nešto…winktako sam happy,ali deprimira me pomisao da sutra opet moram ići u školu i odgovarati,tj. više me deprimira pomisao da ćemo pisati ispit iz biologije u srijedu i što to sve moram učiti…bangnabavila sam test ali koja korist od toga kad će profa izmjeniti pitanja i to zahvaljujući jednoj curi…HVALA MATEAburninmad…no što je tu je…VELIKI POZDRAV SVIMAmah…UŽIVAJTEparty…KISS…cerekkiss

- 18:10 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Nestankom tame rađa se svjetlo,a nestankom svjetla rađa se tama...tako u krug...lud

Linkovi

Prokletstvo za one koji mi žele uništiti blog.

  • Želim ti da kroz život lutaš kao bestjelesna sjenka,da nikad ne nađeš mir.To neka ti bude prokletstvo od mene rečeno.

Pablo Neruda- Sonet 66

  • Ljubim te samo zato što te ljubim
    i od ljubavi u ne-ljubav stižem,
    a od čekanja kad već nadu gubim,
    srce mi s leda prijeđe vatri bliže.

    Ljubim te zato što baš tebe ljubim,
    mrzim te mnogo i mrzeć te molim,
    a nemirna mi ljubav samo žudi:
    i ne videć te da te slijepo volim.

    Možda će sredina ljeta svom svjetlošću vrelom
    okrutno sažgat srce moje cijelo
    i ukrasti mi ključe mira moga.

    U ovoj priči sam ja život gubim
    i s ljubavi ću umrijet,jer te ljubim
    krvlju i snagom žara ognjenoga.

    kisskisskisskiss