Nema zaborava

utorak, 25.04.2006.

Samo za tebe

Ne da mi se ići u školu,užasno je dosadno na satima…zijev,meni koja inače jako pazim na satu...još sad kad danas uhvate pitati,a tu je i tjelesni…namcorkolega mi je imao manju operaciju,ništa opasno.rofl.i nakon toga nije smio skakati winkpa mu je to bilo najgore,ali jučer-kako mi se čini-je uspio sve ono u parku ispreskakati osim one neke gluposti…izlika mu je bila da ne može jer mu spadaju hlače…smijeha što da se radi,dečko je aktivan pa sve voli na brzinu obaviti nut…uglavnom sve je ok kod njega,a meni je trebao još dan odmora…još samo jedan dan…headbangdoista nije fer… Evo samo za Wedrana,da bih mu ispunila želju za nekim vedrijim pjesmamakiss…a nije baš tako vedra,ali ajd…

Tebi

Dođi.Ostavi sve iza nas
Neka naš susret zaustavi minute,
Tad nek svi tonovi zašute,
I neka se čuje samo naš glas.

Mjesec i zvijezde nam priliku za susret daju,
A ti zavoli sebe kroz nesreće krute,
Zavoli vremena što nevolje nam slute
….ja ću te čuvati u zagrljaju.

Osmijehom dušu i mene zakloni
Zapali čula i neka srce tako
Pređe tko vjetar u zvuke

Nek ovaj bol što nas goni
Rastvori nebo i pakao:
Poljubac naš nek sve to smiri
I nježan dodir tvoje ruke.

Dođi i ostavi sve za nama
Nek naš susret zaustavi minute,
Velike misli po kojima šutke,
Život ide kao jesen granama.


Wedrane jesi li sada happy??Ili treba biti vedrija…a da ja najbolje sačekam još koju inspiraciju od tebe???naughty
Veliki pozdrav svima…uživajte..wave
P.S. Ana hvala na onom iz njemačkog…cerek

- 07:31 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Nestankom tame rađa se svjetlo,a nestankom svjetla rađa se tama...tako u krug...lud

Linkovi

Prokletstvo za one koji mi žele uništiti blog.

  • Želim ti da kroz život lutaš kao bestjelesna sjenka,da nikad ne nađeš mir.To neka ti bude prokletstvo od mene rečeno.

Pablo Neruda- Sonet 66

  • Ljubim te samo zato što te ljubim
    i od ljubavi u ne-ljubav stižem,
    a od čekanja kad već nadu gubim,
    srce mi s leda prijeđe vatri bliže.

    Ljubim te zato što baš tebe ljubim,
    mrzim te mnogo i mrzeć te molim,
    a nemirna mi ljubav samo žudi:
    i ne videć te da te slijepo volim.

    Možda će sredina ljeta svom svjetlošću vrelom
    okrutno sažgat srce moje cijelo
    i ukrasti mi ključe mira moga.

    U ovoj priči sam ja život gubim
    i s ljubavi ću umrijet,jer te ljubim
    krvlju i snagom žara ognjenoga.

    kisskisskisskiss