Nema zaborava

ponedjeljak, 03.04.2006.

Sanjala sam....

Noć je,nalazim se na tako poznatom,a opet na tako nepoznatom mjestu….prolazi me čudan osjećaj,jeza…mjesec je pun-baca svoju blijedu stazu na put,ali to nije običan put,utaban je,nečiji koraci su na njemu-otisci muških cipela,pratim taj trag…Sova huče,jeka se čuje sve glasnije i glasnije….nešto sijetli u daljini…idem prema svjetlosti,istim koracima kao netko prije mene…pa to je plamen svijeće…igra na vjetru…oh Bože…pa to je grob…Primirih se…stavih ruku na spomenik i sagnuh se da pogledam čiji je to grob…ne,to nije moguće…pročitah ime,prvo u sebi,a onda na glas-Danijel P. A ispod je pisao stih:“Bio sam slavan,bio sam prijatelj,bio sam joj sve,ali joj nikada nisam rekao svoje prave osjećaje…oprosti..“-grob mog najboljeg prijatelja koji je poginuo u saobraćajnoj nesreći prije četiri godine,stih iz moje pjesme,odakle to ovdje-za te stihove samo ja znam…Osjećam nešto toplo pod rukom,mjesec zalazi za oblake,svijeća plamti i dalje,a vjetar puše sve jače…Bože,što se događa??? Brišem ruku o majicu…pa to je krv…padam na koljena…suze mi obliše lice…netko me nježno grli-tko je to-ne vidim ga,a osjećam mu dodir,tako je pun utjehe,topline…ah…poljubac,tako kratak a dug,tako gorak a sladak, tako vreo a tako leden…otvaram oči…Ne to nije moguće…Daniel-zaustih,ali ne dovrših rečenicu …“Šuti“-reče mi…“Čekat ću te…“…..“Pola šest je,hajde ustaj se,moraš u školu“-riječi su koje su me prenule iz sna…Samo san no…već pet dana sanjam ovaj san i nikako da ga protumačim…headbang
Imate li vi ideju???thumbup
Svoje snove mogu kontrolirati,ali ovaj je totalno izmaknuo kontroli…Pitam se zašto???burninmad
Da li vam se ponekad javlja osjećaj kao da je vaš san stvaran,kao da ste doista doživjeli to što ste sanjali???
Više puta se događalo da se probudim,a da na usnama osjećam vrelinu poljupca osobe iz sna,ili da mi dio tijela koje je lik iz sna intenivnije dodirnuo poplavi kao da sam šibom udarala po tom mjestu!!!nut
Koliko uopće traje san????Da li je normalno nešto poput ovog mog sna???Što učiniti da se snovi ne izmiču kontroli???Da li snovi baš uvijek nose neku poruku koju nam šalje podsvijest???
Molim vas pomozite….wave

- 19:06 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Nestankom tame rađa se svjetlo,a nestankom svjetla rađa se tama...tako u krug...lud

Linkovi

Prokletstvo za one koji mi žele uništiti blog.

  • Želim ti da kroz život lutaš kao bestjelesna sjenka,da nikad ne nađeš mir.To neka ti bude prokletstvo od mene rečeno.

Pablo Neruda- Sonet 66

  • Ljubim te samo zato što te ljubim
    i od ljubavi u ne-ljubav stižem,
    a od čekanja kad već nadu gubim,
    srce mi s leda prijeđe vatri bliže.

    Ljubim te zato što baš tebe ljubim,
    mrzim te mnogo i mrzeć te molim,
    a nemirna mi ljubav samo žudi:
    i ne videć te da te slijepo volim.

    Možda će sredina ljeta svom svjetlošću vrelom
    okrutno sažgat srce moje cijelo
    i ukrasti mi ključe mira moga.

    U ovoj priči sam ja život gubim
    i s ljubavi ću umrijet,jer te ljubim
    krvlju i snagom žara ognjenoga.

    kisskisskisskiss