Nema zaborava

subota, 01.04.2006.

Razlika u godinama & pitanje

Baš je prošlo dosta vremena od mog zadnjeg posta,ali tu su bili neki osobni i školski problemi-po običaju rolleyes

A danas ću se pozabaviti jednom jako zanimljivom temom: RAZLIKA U GODINAMA, a na to me potakla situacija moje drage prijateljice,tj. moje najbolje prijateljice…wave

Godine nekima ipak jesu važne i kažu da muškarac obavezno mora biti stariji od žene kako bi veza funkcionirala-da sam ja vodila ovu politiku nikada ne bih imala dečka jer svi su bili nekoliko mjeseci mlađi wink
Pitam se tko nam je nametnuo takve norme i je li Adam uopće bio straiji od Eve pa se orijentiramo prema tome???Koliko znam bio je stariji,ali samo jedan dan,a možda ni toliko!?!Ah kako ljudi vole izgovore nut
Nadalje,muškarac bi navodno trebao biti stariji od žene zato što ene brže sazrijevaju!!!Aha,znam neke djevojke koje se i dan danas ponašaju kao djeca iz vrtića,a isto tako znam dečke koji se ponašju još gore od djece u vrtiću;istina je da u većini slučajeva djevojke sazriju brže od muških,ali činjenica je da ima izuzetaka,uvijek ih je bilo i uvijek će ih biti rofl!!!Kome su te godine važne,zašto???Godine su važne okolini headbangljudima je prirodnije vidjeti mađu ženu i starijeg muškarca-pa se onda podrazumjeva da je ona s njim zbog paramad-a obrnuto im je neprirodno i ogavno burninmad…Ljudi previše obraćaju pažnju na okolinu,pa i veze koje su čvrste imaju tako puno komlikacija samo zbog mišljenja drugih!!!!bangDođite sebi,pa nije kraj svijeta ako je razlika u godinama velika-ako se ljudi vole,onda je to doista nevažno…Svakom sekundom,minutom,satom,danom smo sve stariji-nitko ne zna što će biti sutra,niti će ikada znati-ljudi koji se vole neka se vole zbog sebe,a ne zbog drugih…kiss

A sada jedno pitanje: DA LI ITKO ZNA KAD JE PRAVO VRIJEME ZA SEKS????

- 18:17 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Nestankom tame rađa se svjetlo,a nestankom svjetla rađa se tama...tako u krug...lud

Linkovi

Prokletstvo za one koji mi žele uništiti blog.

  • Želim ti da kroz život lutaš kao bestjelesna sjenka,da nikad ne nađeš mir.To neka ti bude prokletstvo od mene rečeno.

Pablo Neruda- Sonet 66

  • Ljubim te samo zato što te ljubim
    i od ljubavi u ne-ljubav stižem,
    a od čekanja kad već nadu gubim,
    srce mi s leda prijeđe vatri bliže.

    Ljubim te zato što baš tebe ljubim,
    mrzim te mnogo i mrzeć te molim,
    a nemirna mi ljubav samo žudi:
    i ne videć te da te slijepo volim.

    Možda će sredina ljeta svom svjetlošću vrelom
    okrutno sažgat srce moje cijelo
    i ukrasti mi ključe mira moga.

    U ovoj priči sam ja život gubim
    i s ljubavi ću umrijet,jer te ljubim
    krvlju i snagom žara ognjenoga.

    kisskisskisskiss