tammy i elly

12.05.2006., petak

EJ LJUDI EVO MENE OPET!!!!!

Znam da je malo kasno ali meni je jako dosadno pa vam se malo javljam.Napokon sam skontala kako da stavim one sličice....smijeh Nadam se da će mi odsad blog biti boljicool Šta da vam kažem,danas je bio ful šugav dan....prva smo dva sata imali sro i en-šugavo ali nema veze a sljedeća dva sata likovni -išli smo šetati kroz neku šumu pa smo se Mane,Ella,Pavlja i ja malo izgubili,onako slučajnosmijeh moš mislit, htjeli smo se namjerno izgubit kako nebi išli na pov,bio i fiz ali naravno nismo uspjeli headbangali smo zato našli neko cool tenisko igralište i onda kad nam je postalo zabavno morali smo se vratiti....a ondabang pisali smo fiziku....ma zamisli i to još sedmi sat...ajme meni,nadam se da neću dobiti komad...onda sam otišla doma,malo gledala telku i išla van s frendovama... Sutra ujutro imam vjerić ali više o tome sutra.... a sad gibam...see you...i da,ne zaboravite davat komentare....wavewavewaveMySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

<MySpace Layouts

MySpace Layouts

a href="http://www.bigoo.ws">MySpace Layouts

layout for myspace

layout for myspace

MySpace Layouts

MySpace Layouts

myspace layout

myspace layout


- 23:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
ovaj blog će biti najbolji zato ga posjetite
sve i svašta
bok ljudi!!!!