kolovoz, 2007  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


MADE BY:ENA ... ŠARENA

O meni

heh..ja sam vam jedna mala, izgubljena u svijetu djevojčica pod imenom tamchica...neki me zoveju maca, neki tamchica, tamara..votever..
živim u malom ali preljepom gradiću Varaždinu...
idem u 8 razred..
VOLIM:ko i svaka druga deca..spavati, iči van se zabavljati, tulumariti...
MRZIM:heh kak i obično..školu, ponekad kad se posvadim z njima..starce...(al inače su oke zasad)

i....da se zna..ja sam jedno malo đubre...volim zajebavati ljude i volim se zabavljati i delati gluposti....
to je to kaj trebate znati o meni...

moja slika


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi

PEPA-naj frendica,rockerica,evo njezine slike

SILVA-zakon frendica,emachica

IGOR-hm...inače je emach al sluša i slipknot i linkin park...

BRUNO-dobar frend z kvarta,evo i njegova slikica

MATEJ-frend z kvarta,obožava Pepperse

MARKO-moj bivši,ponekad je okey al ponekad totalna budala...

ANDREA-ok frendica

LUKA-...ma dobar je on, al ponekad preveč komplicira stvari..

BARKY-neznam ga baš nekej preveč dobro pa neznam kaj da velim o njemu(al ima dobar blog =) )

FICHO-jedan mawi slatki emach...voli Stellicu..dobar je on


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
















Naj grupe...

BLINK 182
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-07






FALL OUT BOY
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-07






THE USED
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-07








MY CHEMICAL ROMANCE
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-07








FUNERAL FOR A FRIEND
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-07














subota, 11.08.2007.

I tak ide život...


ei ljudi...
evo mene pišem novega posteka napokon...
heh ima puno toga kaj bum vam rekla...
pa ajde da započnem več jenput...
no i tak ljudi ja sam jučer ostavila igora i on se slaže da najbolje da nismo skupa..jer ja se nisam u njega tj. ja se nisam u nikoga i
zato mi je malo glupo biti z njim, osječam se ko da ga iskorištavam itd. pa zato ga ja ostavih i sve sam mu lepo objasnila i sad
smo si oke..=) no i...opet se ja posvadih z markecom..e taj tipek mi ide na živce..fakat je tak mutavi..onak sere po drugima bezveze..
i opet je meni počel nekej srati ma nek se goni..
e ošišala sam se...mislim nisam se baš ošišala nego imam šiškice...weeee baš su zakon...sad zgledam ko neko malo detešce..mawa curica..hehe =)
onak..opče neznam kaj mi je došlo...ljudi su mi prije govorili kak zgledam starije...jako staro..i to mi je nekak bilo glupo..onak starije su me
doživljavali al ljudi vi znate mene..ja sam maličko ludo dete...pa tak se odlučih ja napravit šiške..i sad sam ko mawa curica...
sad mi svi govore da zgledam ko malo dete al da mi i dobro tak stoji,a i vele da je ovak kak sad imam i bolje...weee =) tak trea...hehe
e jučer je bilo baš grdo vreme =( al to mene nije zaustavilo da idem van =)
i tak bila sam ja vani z ovima z kvarta malo se zajebavala i tak..ovi su pukli od smeha dok su mi vidli novu frisku...hehehe


i... da jeate začas bu več i škola..opče nisam o tome razmišljala...
uf..opet to učenje-mučenje... =)
hehe..ma bum preživela..jedva čekam da vidim frendove/frendice z razreda...onak fale mi oni i njihove zajebancije....
sad mu i jednosmjenska nastava...
o jeate kaj nas čeka...onak...sad 8 razred se fakat moram učiti, moram prejti s 5 radi srednje..uf gadno bu to...zajebala sam
7 razred...prešla sam z 4...a mogla sam z 5 al ja sam jena velika ljenčina i uvek zaserem stvari pa evo ti ga na...al 8 raz. bu bolje...aj ges =)
rođendan mi je 19.8 al neznam dal bum ga slavila...pozvala bum frendove z razreda pa malo proslavila a ove frendove z kvarta, i druge ljude koji nejdu
z menom v razred bum pozvala ovak na cugu, i zabavljala se i tak...zato ljudeki nejte se srditi...platila bum vam cugu i pozvala ovak
van da se zabavimo oke? =)
no i tak...danas mi je srticu rođendan, a sutra baki...hehe al bumo feštali....
za kraj POZDRAVLJAM: Pepu, Barkya, Brunija, Laru, Barbaru, Zlatka, Zlatku, Kontreca, Mateja, Martinu Miu, Tanju, Neru, Mateju, Janju, Elizabet, Pepku,
Maraca, ajde i Cvikija, Igora, Silvu, Karla, Andreu, Sanju, Jakaca, Lađevića, Tureka, Margu, Ivette, Sandrija, Ivanu, Martinu, Vidu, Domagoja, Dinu, Cerija,
Matu, Daneka, Deana, Dianu, Doru, Dorju, Dudu, Dunju, Enu, Fichija, Frana, Furjana, Hanu, Kiku, Karlu, Hrvoja, Ivu, Anju, Jožu, Luciju,
Maru, Mariju, Marinu, Marka, Mihaela, Monu, Natašu, Šaška, Stellu, Etu.....i ak sam još nekoga pozabila SORRY....no budite mi lepo svi pozdravljeni..
baj baj..i kiss!

- 13:29 - Komentari (32) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.