Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
TH 2 sexy 4 this world
TH-ovci su cool!Verovatno ce me neki pljuvati sto ih slusammouthwash,ali bas me briga!A ovo je jedan stvarno cool blog o njima!
Lord of the Rings
O neizbeznim gospodarima smijehcerek
HP rules
mugglenet.com
animemanga.de
TH i KP 4ever


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
moja super frendica drzi ovaj super blog!:D
ANIME,MANGA & OTHERstrava blog,obavezan za ljubitelje anime!!!
animewingsisto super blog,puno opisa serija!

tamarichak ^^

petak, 01.09.2006.

Srecan rodjendan TH-twins!!!:D


Glitter Graphics from Dollielove.com


Znam,znam,kasno sam se setila,grize me savest zbog toga…mad Ali evo,ipak sam stigla da stavim cestitku,hehe.thumbupStvarno nemam inspiraciju za pisanje pa cu samo staviti par slicica I to je to.Citamo se! Kiss!!!kiss
P.S.I jos jednom-HAPPY BIRTHDAY KAULITZ-TWINS!!!partycereknjamismijeh


Slika jeste stara,ali mi uvek izmami osmeh...wink

Jedini komentar-cerekcerekcerekcerek

Ma kad se ovako smeju,jednostavno su preslatki!winknaughtycerek

I tako,mislim da govorim u ime svih fanova kad kazem da im za 17. rodjus zelimo svesvesvesve najnajnajlepse,da ih jos dugo slusamo i gledamo,i da nadju savrsene devojke(a mi se sve naravno smatramo savrsenima,hehehesmijeh)!
Saljem i njima i vama puno BIG KISSOVAkisskisskiss,pa bezim!Pozzzzzzzzz!!!!!!!!

- 23:16 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ok,odmah da vas upozorim da cete ovde naci sve i svasta... nutPlaniram da ovde pisem dnevnik,ali ce verovatno biti i postova koji govore o stvarima koje volim,npr o gospodarima prstenova,na koje sam se navukla jos odavno,heheroflgreedy.Elem,da ne duzim,kao sto naziv kaze,na ovom blogu cete jednostavno imati uvid u zivot jedne od hiljada tinejdzerki na Balkanu... Enjoy!:D njami kiss
ovoliko vas je bilo...
Counters
Counters

Image Hosted by ImageShack.us
~to jednostavno nije pravedno!niko nema pravo da bude toliko sladak...cerek~

Moja licna karta
Ime:Tamara
Mesto rodjenja:Vrsac
Datum rodjenja:20.10.1990.
Skola:drugi razred gimnazije(opsti smer) I srednje muzicke skole(klavir)mouthwash
Volim:hmmm….obozavam da citam(svaki slobodan trenutak koristim za to,a posto takvih nema puno,citam I za vreme skolskih odmora I dosadnijih casovarolleyes),najvise epsku fantastiku I slicne stvari,a manga stripovi su tu posebna stavka…opsesije su mi gospodari prstenova(I knjige I filmovi),Harry Potter(isto) I anime crtaci,naizmenicno,zavisi od raspolozenja rofl…Jako volim da crtam,naravno u manga stilu,hehesmijeh.I,naravno,obozavam muziku,u bilo kom obliku-bilo da sviram,pevam,ili samo slusam…
Ne volim:e pa sad…ne volim ljude koji misle da mogu da pljuju po drugima samo zato sto im se misljenja razlikuju,odnosno antifanove koji misle da mogu da dodju na neciji blog I jednostavno mu ispsuju sve po spisku,jer ocigledno nemaju pametnijeg posla,ili nemaju mozga,ili,najcesce,nemaju ni jedno ni drugo burninmad…dalje…pa,uobicajeno,ne volim pismene,kontrolne,ili bilo kakvu drugu vrstu ispitivanja ucenickog (ne)znanja zijev…mrzim umisljene ljude,koji misle da mogu da me tek tako ispale na ulici,a posle je kao sve u redu headbang…..pa stvari u tom stilu!
Omiljeni pevaci,glumci,boje,jela I te stvari mi se konstantno menjaju,sve u zavisnosti od raspolozenja,tako da nema smisla dodavati I te stavke.lud
Pa,to je to,necu vise da duzim,ionako je vec ispalo mnogo duze nego sto sam planirala,a ako vas jos nesto zanima,mozete I da me pitate...

What do you love? Click here to make your own.