pjesmice....

Hej, sta mi to radis, nesreco
lose mi vjesti donosis
pa me po glavi udaris...

Hej, ne idi mojom ulicom
srce se tek odmorilo
dzaba si tu da molis me
i pravdas se...

Kad znas da ne vjerujem
ni jednu rijec
kad lagao si sve, lagao si sve
sve u vezi s tobom je laz...

I varao si me
i sad me pusti, nevoljo
ne vjerujem ni jednu rijec
kad lagao si sve, lagao si sve
idi, sto dalje, dalje od mene...

Hej, sta mi to radis, nesreco
lose mi vjesti donosis
pa me po glavi udaris...

Hej, ne idi mojom ulicom
srce se tek odmorilo
dzaba si tu da molis me
i pravdas se....

--------------------------------------------------------------
Ivana Brkić-S vremena na vrijeme...

Srela sam te slučajno,
izdala te namjerno..
nisi dao ni naslutiti
da i tvoje srce jednom ću naljutiti.

Imao si razloga
da digneš ruke od mene,
opasnu sam igru igrala
i po prvi puta previše izgubila...

Ref.
Kako ću ja bez tebe,
navikla sam da si kraj mene...
s vremena na vrijeme,
da te nisam slomila
jos bi bio moja igračka.
s vremena na vrijeme...
-----------------------------------------------------------------------
Novi Fosili-Sanjaj me...

Ugasnut će jednom ljubav naša
negdje drugdje gnijezda cemo sviti.
uspomene odnijet će vrijeme,
u albumu ni slike neće biti...
2x

Ref. 2x
Sanjaj me, sanjaj me noćas,
kad za me nema spokoja ni snova..
noćas me sanjaj, jer možda već sutra
u snove ti uđe ljubav nova...
------------------------------------------------------------------------
Novi Fosili-Bilo je prelijepo...

Hladne mokre ulice
svaki korak sakriju.
gdje su tvoji poljupci,
da me cijelu pokriju...

Ja sam tako sama još,
prazno gledam izloge.
zašto plačem ne pitaj,
imam svoje razloge...

Ref.1.
Sve je bilo prelijepo
da bi dugo trajalo,
ovo malo ljubavi
skupo nas je stajalo...

Sve je bilo prelijepo
da bi dugo trajalo,
puno toga bilo je
a ništa nije ostalo...
nista nije ostalo....

Puno ljudi prolazi,
nema tvoga pogleda..
nitko nije kao ti...
sve mi tako izgleda...

Prazan stan je bez tebe,
čuva tvoje mirise,
neće doći, vjeruj mi..
srce moje smiri se...

Ref. 2.
Ako nekom puno daš,
poslije ćeš se kajati..
ne znaš kako teško je,
protiv vjetra stajati...

Ako nekom puno daš,
puno ćeš izgubiti..
nekad nije dovoljno
nekog stvarno ljubiti..
nekog stvarno ljubiti...

Nekog stvarno voljeti....
------------------------------------------------------------

*Tvoje plave oči na prozoru stoje,
što bih sve dala da su samo moje.
--------------------------------------------------------------
*U mom životu postoje trenuci
kad i toliko nedostaješ da te po
elim izvaditi iz misli i zagrliti
te u stvarnosti. Ovo je jedan takav trenutak!
---------------------------------------------------------------
*Sretno ti bilo, moje
malo mio, u dalekom svijetu i visokom letu.
Sretno ti bilo, ružo
moje mala, eto ti sreće,
to ti je hvala!
-----------------------------------------------------------------
*Ti si malo mače što po srcu
grebe, volim taj ožiljak, jer je od
tebe. Uz taj ožiljak jedno ime piše
to je tvoje ime i volim ga najviše!
---------------------------------------------------------------
*Nemoj ga juriti, nećeš ga stići,
okreni mu leđa i sam će ti prići!
---------------------------------------------------------------
*Tvoje su oči kao zvijezde na nebu
-kamo god išla, znam da će me uvijek pratiti!
----------------------------------------------------------------
*Nema vatre bez suhih drva,
ni ljubavi kao što je prva!
---------------------------------------------------------------
*Neki snovi traju duže
od ostalih, neki su snovi
ljepši od ostalih , a moj
najdraži san upravo čita
ovu poruku!
----------------------------------------------------------------
*Život je kao šah
-uvijek nam neki
konji smetaju!
---------------------------------------------------------------
*Nisam pjesnik da pjesme pišem,
niti vrijeme da boli brišem,
nisam djete, nisam ni žena,
samo znam da sam zaljubljena!
--------------------------------------------------------------
*Život je lijep kad se živjeti zna,
uzmi sve lijepo što život ti da!
Sreća je kratka i živi zbog nje, ne
tražiš li previše, dobit ćeš sve!
-------------------------------------------------------------
*Neka ti ljubav bude
oslonac, a sreća vjeran
pratilac. Neka ti život bude najljepši san,
od srca ti želim sretan rođendan!!!
-------------------------------------------------------------
Falis mi cijeli dan. Jedva cekam da te vidim. Da udjes u mene. Da dodjem na tebe. Da spavamo zajedno i postanemo jedno. Voli te tvoja pidjama.
-------------------------------------------------------------
We will now upgrade your brain, please wait
....searching......
...searching.....
..searching.....
..sorry no
brain found!!!
-------------------------------------------------------------
Volim kad udjes u mene malu, vlaznu... Kad udes prvo se najezis, a poslije ti je toplo i vlazno. Volis strcati u meni i po meni. Voli te tvoja - tus kabina.
------------------------------------------------------------
Dragi, uzmi me i njezno dodiruj svojim prstima... Obozavam da mi sapuces na donju rupicu... I da me ponekad napunis do kraja... Voli te zauvijek tvoj mobilni aparat.
------------------------------------------------------------

sljatke sljikicee...

Animation Miscellaneous Images

Animation Miscellaneous Images


Animation Miscellaneous Images

Animation Miscellaneous Images


Cartoon Gif Images

Cartoon Gif Images



www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by

matea i aneta..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


oN/oFF

diZzZ ßy:CoKojAdiCa

..o NaMa..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Tina:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Rođena:26.10.1992.cool
Imam:15.god....jupiiii..heh....thumbupnjami
Živim: in d Nuštru....heh..bangrofl
Volim:FRENDICE,frendove.....
obitelj,Boga.....
glazbu,tv....izlaske,ljeto,more....
sunce...
itd..itd....rolleyesyesnaughty
Ne volim:X-OSOBE....
kišu,zimu....
umišljenost,lažove,PREVARANTE,
ŠKOLU,
učenje....itd...nonoeek
Ljubav: nesretno NEzaljubljena..no
Msn:tinciiiii@hotmail.com

Nina

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

RoĐeNa:24.12....davne 1992.god.yes
ImAm: 15 godina..naughty.beljyes
ŽiViM:u najlijepšoj selendri NUŠTRU...
VoLiM: sve što vole mladi....IZLASKE..roflsmokinparty.ove 3 LEPOJKE.yeskiss..
mog dragog..cerek.heh...obitelj...Boga,
more...sunce...MEDINO(medeno) srce..(čokoladne medenjake) njamiyesfino
sladoled..čokoladu..glazbu...
LJETO..itd..nutzujo
NE volim:neke OSOBE...laž...
umišljenost....
ŠKOLU...zimu..kišu.nonoblablaheadbang..
IdEm: u 2a razred....beljnut
ŠkOlA: zdravstvena i veterinarska škola dr.Andrije Štampara Vinkovci..deadthumbup
SmJeR: medicinska sestra...sretannaughty
GlAzBa:slušam sve i svašta....od narodnjaka...naših pa do stranih...
LJUBAV:...ah..sretno zaljubljena..cerekkissyes..
MSN:...ninaaanustar@hotmail.com

Aneta:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Rođena:8.10.1992.
Imam:15 i kusur god.belj
Živim:u Nuštruthumbupzubo
Idem u: Ekonomsku i trgovacku školu Ivana Domca u Vinkovcima..winkbang
Razred 2.aa-ekonomisti..nutnaughtybeljzubo
Volim:frendice..njega..frendove, ajd i obitelj(heh), Boga, izlaske, zabavu..glaazbuu..vjerovali ili ne, volim i školu..tj., svoj razred i ostalo školsko društvo..među svim tim, volim se i jaakooo se smijat(to stalno i radim)rofl..pričat..blabla
Ne volim iliti mrzim:laž, dvoličnost, one koji zbog nezadovoljstva svojim životima žele uništit drugima život...trebe koje nosom paraju oblake i misle da su popile svu pamet i ljepotu svijeta...madburninmad
Slušam:mamu i tatu(ahaaa)...ugl...od glazbe slušam svee, al moram priznat da mi je ipak najdraži zvuk moje i sestrine svađe...mmm...nutwink
Naj pjesme:kako-kad..sve zavisi o mom raspoloženju..rolleyes
Poznata sam po tome što jaakoo punoo pričam...blabladead
Ljubav:..no comment..
msn:anetaaa.6@hotmail.com

Matea:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


Rođena :-22.09.1992.
Imam:-15 godina...
Živim:-u najljepšem selu Nuštru...hehebelj
Razred i škola: 2.a(ekonomist)..Ekonomska i Trgovačka škola Ivana Domca...smijeh
Volim:-Boga, obitelj, prijatelje, sve što vole mladi...izlaske, dobru zabavu! svoj razred, ljeto, plažu, proljeće...sretan itd..dead
Ne volim:-umišljene i pokvarene osobe, laž, svađu, ogovaranje, neke x-osobe..kišu, snijeg..
Slušam:-Narodno, domaće, strano...skoro sve!wink
Ljubav:-pa...hm...nemam dečka, al sviđa mi se jedan mali slatki...yescerekfino
Moj msn:-mateich_15@hotmail.com...sretan

slikee...

a href="http://img87.imageshack.us/my.php?image=s5031802cy3.jpg" target="_blank">Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
..tina & nina..naughtykiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
..nas 4 na dočeku nove godine..yesnaughty



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
..matea & nina..beljnut

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
..aneta & nina..deadkiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
..nina & ivan..cerekkisssretan

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
..tina & nina..zujokissfino

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
..matea & aneta..yesfinothumbup

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
tina,nina,aneta,matea,ana i teja na poljudu...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Aneta na putu iz neuma...namcorlud

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Matea...smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


naš zadnji dan na plaži..,šmrc..,

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
žensko (ono lijepše...) društvo...wink



Image Hosted by ImageShack.us

Zvonek & Matea...cerekkiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nina &Ivan...cerekkissnaughty


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...8a.....the best....4EVER...yeszujokiss


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

manekenke...heh..headbangnaughtynut

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

bivše mažoretkinje....šmrc....nozaliven


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

aneta & matea....kisszujonaughty





petak, 28.03.2008.

...weee...

..eo bio bi red da i ja napišem neš..zaboravila sam totalno na blog..a i praznici su..paa mi se i nedaa..al vidim da se našoj mateici da..ae bar neko..i takoo..danas petak..već gotovi praznici..u pon u školu..grrr..kako mi je vrijeme brzoo prošlo..swaki dan smo bile vani..bilo je predobro..a još kad smo spavale kod anete..a sad jbt gotovo.i uskrs mi brzo prošo..maa..a sad jedva čekam ljetooo..uživancija..izlazci..spavanje kod anete..hehe..more..i takoo..dosta o tome..nego da kažem šta ima nowo kod nas..hmmm...paa da krenem od sebe..meni je swe sjuper..nemože bolje..ja sam sretna što je najvažnije..!! juče meni i mom ivanu bilo 10.mj weee..heh..a i moja anetica ima jednog ivana..hehe..al neču dalje to nek vam ona kaže..drago mi je zbog nje..a i sretna sam jer je to duugo čekala..paaa idemo dalje..tinica moja ona je opuštena..nea briga..uživa mala..i kolko ja znam nea niš nowo kod nje..a kod matee..ima swega..ja joj želim da bude sretna i da bude sigurna u ono što odluči..et neznam više šta da vam napišem..budite i dalje tako dobri pa nas komentirajte..pusicaa..i poZzZz..mojim ljepojkama TiNi..MaTeI..AnEtI..zvoni..papku..teni & kekezu..i mojoj bubavi..=)
..nina..



| ToAcH... (39) | ...tHe SkY | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.