praznovjerje - pain....in my heart... - Blog.hr

pain....in my heart...

24.06.2006., subota

praznovjerje

helloooo....mahimam jednu super novost!!!winkivana(moja šogorica tj.bratova žena) kao što znate čeka bebu!no otkrili su i spol! IT'S A BOY!thumbupto je super iako je meni svjedno koji je spol!htjela bi imati troje dječice...ali naravno jedno od njih troje mora biti curica!cereketo tako oni sretno očekuju dečka!eto ovih dana imamo malo hm...hm..kako bi to rekla nesporazuma sa osmašima!smijehno evo priče:
cure su išle neki dan van i recimo izazivale ih a oni su naravno pripremili plan:izgađali su ih jajima koji su bili ja mislim u balonima!i sada se mi njima želimo osvetiti!!!oni se stalno skupljaju na miocu a mi naravno namjerno prolazimo pokraj njih a oni šapću...ne znam zašto smo mi takve kukavice!petra i ja smo se dogovorile da ćemo im se osvetiti i konačno doći na taj mioc bez beda!!!!yesneću previše pričati o tome....
idem na more u opatiju i dubrovnik!!!jeee...ipak nekam idem!!!yeswinkfali mi moja mimica!!!...ali ja ne shvaćam kod tih osmaša,zašto nas na neki način proganjaju!možda zato što smo zgodne!naughtyroflcoolhahaha...krenimo na današnju temu:
dakle praznovjerje je malo čudna stvar!svi kad nam kažu:ajoj,crna mačka ti je prijeprečila put,palo ti je zrcalo-sedam god.nesreće...iako u glavi u to ne vjerujemo opet imamo neki strah...yesčini nam se skroz glupo i izmišljeno a opet nekako vjerujemo u to..to naravno ne treba biti istina..možda su neki ljudi u prošlosti to bezveze izmislili da plaše neke ljude...to je ono doba kad su ljudi vjerovali u vještice..i došlo sve do nas koji još uvijek na neki način vjerujemo u to...npr.ako nam padne zrcalo i mi smo uvjereni da imamo sedam godina nesreće toliko smo uvjereni u to da nam nakraju neš pođe po zlu!yesja vjerujem u sudbinu,vjerujem da netko može biti stvoren za nekoga..mislim imam par jednostavnih primjera:kasniš na tramvaj,uspiješ stići,ali odjednom nastane na cesti gužva i tramvaj se sudari sa autom...teško ozljediš koljeno............no drugi primjer:kasniš na tramvaj,nažalost ne stigneš..frend se ljuti na tebe jer nisi stigo na vrijeme....ali da si stigo na onaj tramvaj doživio bi nesreću......
kažu da ima bezbroj tih mogućnosti ajmo reći sudbine a ono što se sada tebi događa je ono najbolje...time se ja tješim u teškim trenucimayes
pa.....seee yaaaa...smijehmah
- 21:42 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Linkovi


Contact Tables

I edited my layout at Bigoo.ws, check out these Myspace Layouts!