novosti........... - pain....in my heart... - Blog.hr

pain....in my heart...

12.06.2006., ponedjeljak

novosti...........

hello people!!!!smijehmahkissoraspoložila sam se!!!nema depresije!!!smijehwinkyesyesyeswinkwinkkonačno.......puno vam hvala na potpori!!!!zbilja!to mi jako puno znači!!!!!!!!!!yesnisam se mogla ovih dana javljati jer mi neš nije valjalo sa internetom...noimam SUPER vijest!!!na turniru sam ušla u finale!!!!!!i bila sam peta!!!!!!!!a lovri i meni je tek treći turnir da zajedno plešemo!!!bilo je supre,bila sam tako sretna!!!!smijehcooli tako...inače još samo tRI DANA do kraja pakla!neam pojma kaj da pišem!ljudi morate me naučit kako da si stavim spot i još slika!!!inače ne mogu ostavljat ljudima komentare onima kojima imaju spot...zato ako hoćete moj komentar izbrišite si spot!!hahahaharoflsmijehmalo sam promijenila pozadinu,nadam se da vam se sviđa....
P.S:sve vas volim-tnx na ohrabrenjima!!!yessmijeh
bymahbywavebymahbywavebymahbywave..................smijeh
- 11:01 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Linkovi


Contact Tables

I edited my layout at Bigoo.ws, check out these Myspace Layouts!