nepravde!!!! - pain....in my heart... - Blog.hr

pain....in my heart...

04.06.2006., nedjelja

nepravde!!!!

hello....smijehznači naslov ovog postića je nepravda tj.nepravdE nažalost...jer su meni u životu nanesene mnoge nepravdE!madpočet ćemo od škole-izvora svakakvih događanja,osjećaja,tračanja i nepravdI!
zbilja imam puno frendica i frendova koji su mi fakat super,ali mi se kod nekih nekad čini da me jednostavno iskorištavaju!jedna sam od najboljih u razredu od ocjena(nemojte mislit da sam umišljena!) i onda naravno da moju vježbenicu,bilježnicu i što već prođe pola razreda prije nekog ispitivanja...onda kad pišemo test moram svima sve reći,a moram se koncentrirati na svoje...a onda se ljute ako im ne kažem,pa mogla si bar malo naučit ,kaj mene kriviš za svoje neznanje!- često planiram to nekim ljudima reći u facu..zalivenali nisam dovoljno hrabra,moram skupit to samopouzdanje i izborit se za sebe!yeswinki kad sam se prije par godina zbog toga osjećala izbačenom iz društva,poludila sam!!!puknucubangkad bih nekog zvala da idemo van,u kino ili bilo što što nema veze sa šk.naravno da su baš SVI bili nečim zauzeti(spika je bila:ma ne da mi se-onda ga/ju poslije nađem sa nekim drugim vani,pa joj mama ne da,pa ide nekam,bla,bla..)ja sam tada bila jako tužna jer sam se osjećala skroz sama na ovom nepoštenom svijetu!svi su me zvali ili trebali samo u vezi šk...nobila sam previše depresivna...onda se to počelo malo smirivati..yesthumbupsada me već više zovu van ili ja njih pa pristanu otići samnom!iako još ne znam mnogo tajni koje već zna pola razreda i najčešće nisam u toku,ali šta je tu je...iako ima još dosta ljudi koji to sada još uvijek rade ja se nekako bolje nosim sa time..ima još onih kojima sam dobra samo kad treba neš u vezi šk. i uvlače ti se pod kožu,a onda kad im pomogneš ni da se zahvale ili da jednom pričaju samnom...nonamcornonoto oprostite nije fer!!!!!i još nešto ,ja kad nekomu nešto ne dam ili mu jednostavno kažem NE on/a se naljutimad i onda ja moram popustiti kako se nebi posvađali!!!to je jedan od razloga zašto jedva čekam srednju..yessmijehwinkthumbupeto sad sam malo razbistrila glavu pa mi je bar malo lakše!
P.S:ako su se neki prepoznali u ovome neka malo razmisle o svome postupku...ostavljajte komentare... ciao!mahwavehrvatska
- 19:40 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Linkovi


Contact Tables

I edited my layout at Bigoo.ws, check out these Myspace Layouts!