< rujan, 2008  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Rujan 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by UnDeRgRoUnD QuEeN =)

Opis bloga

hellooo pipli
msn:flame_still_burn@hotmail.com

bolesnozbunjena
beno
sole15
karaula
zemo
mare
martensica
iva(mtk)
pavić


ponedjeljak, 29.09.2008.

YEH..TOLIKO JE TREBALO

eh da..koliko ne pisanja...e dragi moj ja sam te zamjenila sa dnevnikom,ali mi je sada zao..khm..heh nah,
sto da pisem... moj zivot,,jedino to,,,imam toliko toga izbaciti da papir nije dovoljan...
a sto bih rekla,u zadnja 3-4 mj. desilo se mnogo toga..bitnih i ne bitnih stvari u mom zivotu...aalii ne bih mogla sve dogadjaje prepricavati ponovno nit bi htjela....to je u meni...no stvarno
voljela bih znati napisati kako se osjecam
voljela bih znati napisati sve sto me muci
voljela bih rijecima opisati ono sto je u meni,
ali ne mogu,ne znam
ponekad mislim da sam preslaba
Emocionalno nestabilna
ponekad samu sebe u to uvjeravam
Ali znam da nisam
Ja to nisam
Voljela bih sve istresti na papir
Voljela bih se smijati
Voljela bih voljeti

i ovo;

kada se sjetim tebe, tvojih ociju, sa predivnim sjajem, kada se sjetim tvojih usana, toplih i mekih, poput zabranjenog voca koje moram imati... kada se sjetim nas... onoga sto je bilo; dodira, poljubaca, zagrljaja... kada se sjetim rijeci koje si mi govorio, osmijeha i pogleda koje si mi poklanjao, kada se sjetim nas...
placem... dugo... iskreno... suze mi idu niz lice same od sebe, ne, ja ih ne mogu kontrolirati... voljela bih jos jednom osjetiti okus tvojih usana, vidjeti sjaj u tvojim ocima, cuti one rijeci koje si mi govorio... ali samo od tebe... jer i dalje jednim dijelom sebe zelim samo tebe... i jedino tebe... tvoje oci, tvoje poglede... tvoje usne, tvoje poljupce... tvoje ruke, tvoje zagrljaje...
tebe...

placem
ne, ne placem!
cmizdrim kao velika balavica:p

uvijek se okrecem za prosloscu
uvijek trazim razloge
uvijek se pitam
zasto?
Ali nejasno zasto,,kada ga nema,nema tog zasto,tog bjednog razloga i pitanja...nema vise niceg...samo gledanje i razmisljanje u bolju buducnost...

i sada se smijem,,,smijem se sebi,bjednoj sebi,nakon svega
hahaaa..ccc
koja sam ja budala koja voli sebe ili ne voli..heh
ali ipak voli:)
bar to shvaca
ali ne shvaca
ne zna
jednostavno ne zna
i sad filozofira i glupira se...ali to je ona
jedinstvena ona koju nije zasluzio
jer ona zna zasto,samo ona!

osjecaji su jaci od razuma,to se ne moze kontrolirati kao ni suze,bile to radosnice ili one, one bez imena pune tuge
oni koji se smiju,najvise pate,a to ljudi nikako da shvate!<3

i sto jos napisati....ponovno zatvaram jos jednu stranicu dnevnika, i otvaram novu,potpuno novu stranu punu jos vece ljubavi prema svemu,prepunu razumjevanja,samopouzdanja i slicnih bitnih stvari u zivotu:)

Ja želim biti sretna,jesam sretna i biti cu:)
nakon sto sam proslost i sadasnjost istresla na ovo cudo mogu krenuti dalje i biti sretna sto sam malu vecinu uspjela izreci i smogla snage te krenula u novi "zivot"
ali to je naime iluzija....ne stvarnost, a za to ce doci vrijeme
ah evo jedna pijesma koju ce razumjeti samo osobe koje se osjecaju tako ili osobe koje nisu dobile dovoljno paznje i sl..
no nevolju u stranu

OSMIJEH NAZAD NA LICE, JER IMA RAZLOGA:)

I JOS JEDNO

VOLIM TE!!!

Oceans apart day after day
And I slowly go insane
I hear your voice on the line
But it doesn't stop the pain
If I see you next to never
How can we say forever.

Wherever you go
Whatever you do
I will be right here waiting for you
Whatever it takes
Or how my heart breaks
I will be right here waiting for you.

I took for granted, all the times
That I thought would last somehow
I hear the laughter, I taste the tears
But I can't get near you now
Oh, can't you see it baby
You've got me going crazy.

Wherever you go
Whatever you do
I will be right here waiting for you
Whatever it takes
Or how my heart breaks
I will be right here waiting for you.

I wonder how we can survive
This romance
But in the end if I'm with you
I'll take the chance

Oh, can't you see it baby
You've got me going crazy.

Wherever you go
Whatever you do
I will be right here waiting for you
Whatever it takes
Or how my heart breaks
I will be right here waiting for you.

...waiting for you



| CoMeNtIrAj (2) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>