< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Rujan 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by UnDeRgRoUnD QuEeN =)

Opis bloga

hellooo pipli
msn:flame_still_burn@hotmail.com

bolesnozbunjena
beno
sole15
karaula
zemo
mare
martensica
iva(mtk)
pavić


utorak, 25.03.2008.

....

Kao sto vidite nema naslova...hhh...nemam bas inspiracije ni za sto,ali puklo me da napisem novi post....

aps SRETAN USKRS svima s malo vecim zakasnjenjem ali nema veze...

ugl. kod mene je sve standarno....
svakodnevno slusam starce jer me stalno pitaju zasto ne izlazim vani..zasto sam stalno u kuci..bla bla....
jednostavno nemam nekog razloga da izadem navecer jer se gotovo uvijek provedem bezveze,,,cak mi je bolje kuci ostat i slusat muziku nego izaci..ali opet volim izaci vani vidjet face koje nisam dugo i malo porazgovarat s ljudima...potrebno je to iako ja mislim da nije bas...
takoder imam novi outfit--hehe...
pukao me pms u glavu i trebala sam neku promjenu tako da sam svu kosu kovrce one sve sam osisala sama...sada mi ej do ramena i jos kako mi je malo kovrcava izgleda jos krace....rekli su mi samo da nisam normalna i da sam luda...ali nitko nije pohvalio moj rad...haahaha...
mah narast ce kosa....
ima jos jedna grozna stvar koju sam prozivjela jucer ali necu o tome samo cu reci kako sam nasla mrtvog covjeka na ulici...uzasssss:(

inace ide sve pomalo...ovi praznici su tako zamorni,dosadni,,,,hvata me neka kriza pomalo i depresija, ali okk je proci ce...mislim da cu ove dane izaci koji put u ploce nisam sigurna ali mozete me ocekivati..heehe

nikako mi se ne uci nista....izgubila sam volju i za to..ali valjda ce se vratiti...e da i zaboravila sam reci da nemam vise staru msn adresu jer su mi je hakirali ne znam tko, ali nije ni vazno tako da je mozete brisati,a nova vam se nalazi u boxu...

ljubav necu dirat tako daa...nemam vam vise sta pisati.....pa pomalo gibam..
hajd bar sam post napisala....hehee
ljudi moji uzivajte u zivotu,živite...radite sto vas cini sretnima..itd...
ja vas sve pozdravljam a izdvojit cu par ljudi......
moju Mariju(sta bi ja bez nje),Petru,Jelu malu cakanu,Sole,Mariju opaljenu,Gilju,Misa,Davida,Luku,Ciglu...itd...ako sam nekog zaboravila, a sigurno jesam oprostite mi..volim vas YA sve...pusa:)



| CoMeNtIrAj (50) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>