< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Rujan 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by UnDeRgRoUnD QuEeN =)

Opis bloga

hellooo pipli
msn:flame_still_burn@hotmail.com

bolesnozbunjena
beno
sole15
karaula
zemo
mare
martensica
iva(mtk)
pavić


petak, 22.02.2008.

sarenilo..ali zivot je nepravedan..jeeee...kmeee

Evo gaaa konacno sam nes i ja dosal napisat mislimm..ma nea veze….ovajjjj ma imam vam puno toga za reci ali vecinom sam sve zaboravila…hehe…salim seee …nego ja inace okk...one stalne promjne raspolozenja…ajmeeeee…dizu mi tlak!!!
Ma glupiram se…heeh moram malo ipak sam proglasena ludom sa strane misa (i ostalih), a jos me salje u vrapce..ma svrseno…hvala misu….!
Nego sto bih vam jos mogla pisati osim sto sve manje imam volje za bilo cime pogotovu za ucenje!!..baaaa….
Nemam bas inspiracije da pisem posteve ili to tako..vidite i sami da nisam rijcita onako kako ja znam biti..hehe….
Tako mislim da sam se zaljubila, ali ono nisam i jesam..ali o tome necu govoriti ovdje…nego zivot je tako nepravedan…zasto nam se dogadju ovakve stvari..biti ce vam nejasno ali sta mogu,,valjd cete upotrejbiti za nesto…ali ja se moram ovdje ispuhat jer drugo mi bas i ne pomaze….ali kad vam zivot nece da dopusti nesto sto cekate jako dugo,dugo..i kad se treba desiti jednostavno nece da dozvoli ni dopusti…nepravedan jee…kmeeeee….kad malo razmislim zivot nema smisla bez tog o cem govorim..ali na neki nacin ima puno ljudi koji to uopce ni ne osjtee.nadam se da cete povezeeti nekako…tesko je zivjeti i miriti se s necim sto znate da cete jednom moci dosegnuti ali trenutno zivot vam ne dopusta..mozda ce se to desiti,,a mozda i nece,,al i nije ni vazno vise,,,zivot ide dalje i tako i mi skupa s njim…trebamo ga iskoristiti i biti sretni unatoc svemu ali nazalost ja to nikako da primjenim na sebi,,,jenostavno i kad sam sretna ono uvijek mi nesto fali i uvijek mi nesto nedostaje da mi upotpuni tu srecu….ali jednom ce se i to desiti nadam se….
Evo raspisalala sam se dosta i nadam se da vam nije bilo koliko-toliko dosadno…haha…
I htjela bih pozdraviti sve…ali kad bih sastavljala spisak znam da bih izostavila nekog…tako da bih se zahvalila na svim komentarima i vas sve pozdravila..i rekla ljudima da ih volim…naravno znaju ti na koje ja mislim..pozdrav mom razredu…..iii svima koji vole i koji su zaljubljeni….volin vas ja puno,puno…
Ajde da ne duljim..i zelim jos vise komentara 100 bi bilo pozeljno,,mozete vi to….kisssamm vas sveeeeeeJJJJ(L)



| CoMeNtIrAj (39) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>