subota, 03.05.2008.

..odlazim u zaborav..

..stani...čemu žurba.?!
ne razumijem kamo svi žure....kao da je bitna razlika dvije-tri minute...
stani sa strane...i pogledaj malo ljude oko sebe...ja jesam...i nisam imala šta vidjeti...vrijeme je prolazilo,a ljudi su samo prolazili pokraj mene...kao da me nije niti bilo...ne razumijem ih...imala sam tak veliko mišljenje o njima...koje je nažalost palo u vodu...ali bojim se...bojim se suprostaviti im se...bojim se reć što mislim i što mi je na duši...ne želim ih povrijediti...ipak mi je stalo do njih...ali ne želim niti dopustiti da me gaze...da misle da sam njihov mali potrčko...koji će se uvijek brinuti o njima...i koji će uvijek biti tu kada će trebati nekoga...pričalo se da sam djetinjasta i da se neki ljudi žele maknuti od mene...da se žele osamostaliti i uozbiljiti...a znaju da uz mene to ne mogu učiniti..to što sam ja otvorena osoba i što sam uvijek spremna pomoći,ne znači da ljudi smiju gaziti po meni....kako da im dokažem da i ja mogu biti ozbiljna...da i ja mogu biti povrijeđena...
Image and video hosting by TinyPic
..dosta mi je toga...kako ne razumiju da osobe koje se najviše smiju,zapravo najviše pate...svi misle samo na svoje osjećaje...a ja?!
..što je samnom...što je sa mojim osjećajima...
ja samo želim biti sretna...sretna kao dijete...djeca neznaju kakvi ih problemi sve čekaju u životu..ona se samo igraju,igraju i igraju....e upravo takva želim biti ja...ne želim mariti za probleme...želim se samo zabavljati...zar je to tako teško.?!
Image and video hosting by TinyPic
..ali kao da me nitko ne razumije...nitko ne želi,niti se ne trudi shvatiti on o čemu ja govorim...i kako da se ja onda oslonim na takve ljude...kako.?
probala sam,ali mi nejde...čemu se truditi kada me ionako nitko ne shvaća ozbiljno...

...ODUSTAJEM...jednostavno mi je dosadilo glumiti i pretvarati se nešto šta nisam...

by: ana


17:28 | Komentari (14) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.