Pravi te prijatelj povrijedi samo jedanput i to onda kad umre...


Druzhi se s onima koji che te chiniti boljim...


Budi iskren prema sebi kako ne bi bio lazhan prema drugima...


Uvijek je najtamnije pred svitanje...


I vrag mozhe citirati Sveto pismo za svoje potrebe...


Rijech "sutra" je izmishljena za djecu i neodluchne ljude...


Nije sramota pasti, sramota je ne dichi se...


Meni nije potreban prijatelj koji se u svemu slazhe i koji na sve kima glavom jer to isto mozhe moja sjena puno bolje...

Zhivot je poput bombonjere : nikad ne znash na shto chesh naichi kad je otvorish...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Studeni 2008 (3)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (7)
Rujan 2007 (7)
Kolovoz 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by (N)!kky :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



nedjelja, 27.01.2008.

Volim te, Billy....part 4

"Mary, moram ti neshto rechi, ali ne znam kako chesh to prihvatiti...", rekao je tiho, a zatim nastavio, "Thea, tebi Michael mora neshto rechi, al ga je malo strah jer niti on ne zna kako chesh reagirati..." Zatim je nastala neugodna tishina koju je odjednom razbio Michaelov povik :" Thea! Ja, Michael, moram ti neshto rechi shto che nam uvelike promjeniti zhivote ako pristanesh.... Ako pristanesh biti moja djevojka jer te volim josh od prvog dana u vrtichu kada sam te ugledao! Hochesh li mi biti djevojka?" Thea je ispustila bisernu suzu i bacila mu se u zagrljaj beskonachno ponavljajuchi :" Hochu!Hochu!Hochu!" A zatim su nas ostavili same kako bi mogli na miru porazgovarati... U pochetku smo samo shutjeli dok nisam rekla :"Billy Dean Martin, ovim putem ti zhelim iskazati svoju zahvalnost shto si me obranio od grubijana Jessya. Hvala ti.." Nisam ni stigla rechi rechenicu do kraja kada me Billy njezhno poljubio milujuchi mi goruche obraze da bi me kasnije upitao : "Mary, pristajesh li biti moja i samo moja djevojka?" Isprva sam se pretvarala da ga uopche i nisam chula da me je to pitao, a zatim sam ga njezhno poljubila i proshaptala :" Naravno da zhelim...!"
Kada sam se ujutro probnudila, nisam mogla dochi k sebi od sna kojeg sam upravo sanjala. Sanjala sam da me Billy njezhno miluje i ljubi tako dugo u noch sve dok ismo umorni zaspali jedno pored drugog. Kad sam pogledala oko sebe, shvatila sam da to nije bio san. Shvatila sam da je sve to bila istina i tada sam napokon uvidjela da san nashla osobu s kojom zhelim provesti ostatak svog zhivota. Zatim sam njezhno pomilovala njegovu crnu kosu, poljubila njegove meke usne i naslonila glavu na njegova prsa s pomisli da bih tako provela i ostatak svog zhivota. Zhivota ispunjenog strastvenom ljubavi okja se radha samo jednom u zhivotu i koju nosimo s nama u grob jer je ta ljubav neunishtiva.


Evo vam strvinari....cijela pricha



| Komentiraj (9) | Printaj | # |

<< Arhiva >>

0