Pravi te prijatelj povrijedi samo jedanput i to onda kad umre...


Druzhi se s onima koji che te chiniti boljim...


Budi iskren prema sebi kako ne bi bio lazhan prema drugima...


Uvijek je najtamnije pred svitanje...


I vrag mozhe citirati Sveto pismo za svoje potrebe...


Rijech "sutra" je izmishljena za djecu i neodluchne ljude...


Nije sramota pasti, sramota je ne dichi se...


Meni nije potreban prijatelj koji se u svemu slazhe i koji na sve kima glavom jer to isto mozhe moja sjena puno bolje...

Zhivot je poput bombonjere : nikad ne znash na shto chesh naichi kad je otvorish...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Studeni 2008 (3)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (7)
Rujan 2007 (7)
Kolovoz 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by (N)!kky :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



ponedjeljak, 24.09.2007.

malo smijeha nikom ne shkodi...=)

Istraživanja su pokazala zašto muškarci uživaju u oralnom seksu:
- 5% voli taj osjećaj
- 5% voli dominantnost
- 90% voli tišinu


Pričaju dva policajca i jedan kaže drugom:
''Jesi li čuo da na Marksu ima ljudi?''
''Kako si glup'', reče drugi.
''Ne kaže se Marks nego Mars, a da ima ljudi to je samo hipotenuza''.


"Kako si se osjećao na zadnjem satu u školi", pita majka Ivicu.
"Kao general. Stojim u stavu mirno i promatram svoje jedinice."


Voze se Cigo i Slovenac u vlaku.
Izvadi Cigo kutiju cigareta kako bi zapalio, ali Slovenac mu otme cigarete i reče:
- Jesi li normalan, sad bi pušio, znaš da je zabranjeno pušenje u kupeu!
Prođe neko vrijeme i Slovenac uzme novine, kad skoči Cigo, zgužva mu novine i reče:
- Ovdi li si naš'o da sereš?


Kupuju tri plavuše na tržnici krastavce.
Kaže prva: "Meni ćete probrati ove male, deblje!"
Druga će zatim: "Meni ćete dati tanje i duže!"
Treća: "Meni je svejedno, meni trebaju za salatu.''


Pred vjenčanje:
On: "Yes! To! Konačno sam dočekao!"
Ona: "Hoćeš da idem?"
On: "Ne! Niti pomislio nisam na to!"
Ona: "Da li me voliš?"
On: "Naravno!"
Ona: "Jesi li me kad prevario?"
On: "Ne! Zašto uopće pitaš?"
Ona: "Da li me želiš poljubiti?"
On: "Još kako!"
Ona: "Da li me želiš udariti?"
On: "Nema šanse! Nisam takav čovjek!"
Ona: "Mogu li ti vjerovati?"
i sad nakon vjenčanja
pročitajte ovaj tekst od dole prema gore!



| Komentiraj (6) | Printaj | # |

<< Arhiva >>

0