Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

....welcome to my little world...:)


...They say that life is for learning
Well, teach me to live
While I'm here...



...People are all the same
And we only get judged by what we do
Personality reflects name
And if I'm ugly then
So are you....



nešto o meni :


my e-mail...



sometimes happy :)... somtimes sad :( ...




NaMe: does it really matter?


AGe:19



Gender:female



wHere from?- ...never mind



horoskopski znak- ovčica :)




a Volim....

mog kućnog ljubimca...
(Taru)
more,

snijeg,

kruškovac

čookoladuuu,

mozart,

tenis,

role,

plesati,


ljubiiti se(mmmm),

zločeste dečke (iako uvijek nađem neku dobr dušicu...hmm..),

pilates,

i naravno dečke koji lijepo plešu..

ili se bar malo mrdaju kao npr ovaj ->Bigoo.ws images for your blog

snowboard..... naravno sve moje frendove :))...

pogotovo minky,azy i dunjček ..... bla...bla.....


a nE volim...

paštetu (bljaak),

sve što ima veze sa uljem ili masti,

sve salame,

kolače sa puno onih krema... ijuuu.....

šlag.... yaak... hm.... samo da se sjetim

...eh... da zimje,guštere i sve te male gmizavce....

meduze, morsku salatu(nje se doslovno bojim...).....





I will......grow up someday
and be a person that i want to be....







I know I can be what I wanna be :)







M u s i c :

...sve pomalo..bitno da me poslije ne bole uši i da mogu plesat i

zabavljat se..

trenutno ono što čujete sa mog blogicha ...heh




VISIT:


umjetnik u duši :D

gruujooo

azy zelenu malu...

dabar

njofra



New York girl

consider this]







Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us






Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us







Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Sooner or later we'll be lookin' back on everything and we'll laugh about it like we knew what all was happening

23.01.2006., ponedjeljak

tako mi se neda pisat....spojim se svako toliko na net i tu i tamo pogledam koji blog..... vidjela sam da par ljudi zatvara svoj..mislila sam i ja...al onda opet kad razmislim za koji dan bi me onda opet uhvatila volja za pisat....... i sav moj trud da bezveze bacim ma neee... užasno mi je dosadno u školi, pa tek je počela a ja jedva izdržim te sate...onako svakih par min gledam na mob kad ce zvonit....užas... al dobro ajde danas mi je dosta brzo prošlo..full sam happy...don't know why :)...ma zapravo znam zašto...23. je :)...dobila sam medu....a dobro i još nešto :D....
.....danas sam prvi put bila u Yesterdayu otkad je uređen....ma predivno mjesto, al stvarno je lijepo.... kad sam bila mala stalno sam sa starcima išla tamo.... i sad kad sam došla sve totalno drugačije, ma nemam riječi.....očarana sam heheh...... inače ja i dalje tu i tamo malo popii....i naljutim se na nekog.... frendice su mi rekle da se moram smirit....i da i ako nema razloga za svađu ja ga nađem.... al ja ne mislim da je tako...samo što....hm...pa ne znam kako bi to objasnila....meni užasno smetaju sitnice i ja ne mogu ne reći što mi smeta i onda ispada da uvijek od muhe radim slona..al nije tako :/.... at least i hope so... al opet ja ne mogu sama sebe realno procijenit.... još samo 61 dan do mog rođendana i hm..još otprilike 70-ak dana do maturalne….. ako imate neke pametne prijedloge za proslavu ili neku ludu haljinu slobodno javite :D….

- 22:42 - you got smth to say? (3) - ..... - vrati se gore :)

<< Arhiva >>