Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

....welcome to my little world...:)


...They say that life is for learning
Well, teach me to live
While I'm here...



...People are all the same
And we only get judged by what we do
Personality reflects name
And if I'm ugly then
So are you....



nešto o meni :


my e-mail...



sometimes happy :)... somtimes sad :( ...




NaMe: does it really matter?


AGe:19



Gender:female



wHere from?- ...never mind



horoskopski znak- ovčica :)




a Volim....

mog kućnog ljubimca...
(Taru)
more,

snijeg,

kruškovac

čookoladuuu,

mozart,

tenis,

role,

plesati,


ljubiiti se(mmmm),

zločeste dečke (iako uvijek nađem neku dobr dušicu...hmm..),

pilates,

i naravno dečke koji lijepo plešu..

ili se bar malo mrdaju kao npr ovaj ->Bigoo.ws images for your blog

snowboard..... naravno sve moje frendove :))...

pogotovo minky,azy i dunjček ..... bla...bla.....


a nE volim...

paštetu (bljaak),

sve što ima veze sa uljem ili masti,

sve salame,

kolače sa puno onih krema... ijuuu.....

šlag.... yaak... hm.... samo da se sjetim

...eh... da zimje,guštere i sve te male gmizavce....

meduze, morsku salatu(nje se doslovno bojim...).....





I will......grow up someday
and be a person that i want to be....







I know I can be what I wanna be :)







M u s i c :

...sve pomalo..bitno da me poslije ne bole uši i da mogu plesat i

zabavljat se..

trenutno ono što čujete sa mog blogicha ...heh




VISIT:


umjetnik u duši :D

gruujooo

azy zelenu malu...

dabar

njofra



New York girl

consider this]







Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us






Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us







Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Sooner or later we'll be lookin' back on everything and we'll laugh about it like we knew what all was happening

03.01.2006., utorak

Ne da mi se..ništa mi se ne da….totalno sam se ulijenila…. od dočeka samo spavam, gledam tv, jedem, idem na kave ….. gubim vrijeme bezveze…..trebala bi pisat maturalnu radnju i radit još neke gluposti za školu al baš mi se ne da ..prošla me ona volja od početak praznika…. Inače doček je prošao recimo ok, bilo je i boljih zabava al ono...….proslavila sam ga naravno sa frendovima iz razreda i baš mi je drago da smo opet bili skoro svi skupa…..počeli smo kod Slavice i baš je bilo fora upoznali smo i njegovo društvo i još neke cure, plesali uz narodnjake, pili kruškovac :) ( samo cure naravno..dečki su uživali u vinu), upoznali blizanca od našeg Darija, ….totalno fora, poslije smo išli na trg i tamo je bilo odlično samo da kišica nije tu i tamo malo padala, pjevala sam , plesala ma baš je bilo lijepo….jedino me u plavoj atmosfera razočarala…bilo je puno ljudi i sve je bilo ok al ono, jako smo malo plesali …ovi iz mog društva bili su nekako zbedirani i atmosfera je bila nekako čudna….kao da nije bila nova god…samo dečki su se ajmo reć lagano napili pa nam nije bilo toliko zanimljivo……al dobro opet svakako noć za pamćenje….dobro da je bio netko ko mi je popravljao raspoloženje :D….
......jučer mi je jedna osoba rekla nešto što sam mislila da nikad neće rec..baš sam se iznenadila...kako je to čudno misliš da poznaš potpuno poznaš osobu i onda te onako ugodno iznenadi samo jednom rečenicom i toootalno popravi raspoloženje ... :) ....
( thx baby) ...
….. u četvrtak idem u Osijek kod bake na par dana......moram se malo maknut iz ove pustoši…..jedva čekam da vidim bratiće i sestrične..nisam ih fuul dugo vidjela….i full sam happy sta idem….uzet ću laptop sa sobom jer stvarno MORAM napisat tu radnju već jednom….i hoću, kad ja sebi nešto obećam to će tako i bit….samo ne znam kad..jer ću po cijele dani biti vani…a niš noću ću pisat I guess…

….i to bi bilo to od mene…ne da mi se više pisat..a ni nemam nekakve inspiracije….uživajte pod praznicima

- 16:32 - you got smth to say? (8) - ..... - vrati se gore :)

<< Arhiva >>