Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

....welcome to my little world...:)


...They say that life is for learning
Well, teach me to live
While I'm here...



...People are all the same
And we only get judged by what we do
Personality reflects name
And if I'm ugly then
So are you....



nešto o meni :


my e-mail...



sometimes happy :)... somtimes sad :( ...




NaMe: does it really matter?


AGe:19



Gender:female



wHere from?- ...never mind



horoskopski znak- ovčica :)




a Volim....

mog kućnog ljubimca...
(Taru)
more,

snijeg,

kruškovac

čookoladuuu,

mozart,

tenis,

role,

plesati,


ljubiiti se(mmmm),

zločeste dečke (iako uvijek nađem neku dobr dušicu...hmm..),

pilates,

i naravno dečke koji lijepo plešu..

ili se bar malo mrdaju kao npr ovaj ->Bigoo.ws images for your blog

snowboard..... naravno sve moje frendove :))...

pogotovo minky,azy i dunjček ..... bla...bla.....


a nE volim...

paštetu (bljaak),

sve što ima veze sa uljem ili masti,

sve salame,

kolače sa puno onih krema... ijuuu.....

šlag.... yaak... hm.... samo da se sjetim

...eh... da zimje,guštere i sve te male gmizavce....

meduze, morsku salatu(nje se doslovno bojim...).....





I will......grow up someday
and be a person that i want to be....







I know I can be what I wanna be :)







M u s i c :

...sve pomalo..bitno da me poslije ne bole uši i da mogu plesat i

zabavljat se..

trenutno ono što čujete sa mog blogicha ...heh




VISIT:


umjetnik u duši :D

gruujooo

azy zelenu malu...

dabar

njofra



New York girl

consider this]







Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us






Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us







Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Sooner or later we'll be lookin' back on everything and we'll laugh about it like we knew what all was happening

07.12.2005., srijeda

OVAN (ARIES) 21. 03. - 20. 04.
Ovnovi su: predvodnici, snažni, optimistični, pobjednici, nestrpljivi, impulsivni, odgovorni,otvoreni, idealisti, buntovnici, dinamični, seksipilni i avanturisti...
“…Bilo da se radi o muškom ili ženskom pripadniku ovog tvrdoglavog znaka, jedno je sigurno, oni uživaju u tome da su ispred svih. Ovnice su posebno ponosne na svoju prekrasnu kosu, pa bila ona duga ili kratka…Ovan nije po prirodi sklon otvorenom izražavanju osjećaja. Samopouzdanje Ovna može biti iznimno privlačno.
Blaga crta sadizma kod Ovna, mogla bi se odraziti u krevetu, naročito nakon neke žestoke svađe…”Njegov simbol je PLAMEN ili VATRA…



Baš me zanima kome se nebi svidio ovakav opis….

....istina je….kako god okreneš :) tvrdoglava sam jaaako…i naravno uvijek moram biti u pravu…. čaša je za mene uvijek napola puna :D takva sam ,al ne samo ja…imam ja blizu sebe jednu istu takvu i kad ta kombinacija krene na dole uvijek loše završi….zašto vjerujem u to?..pa i ne vjerujem uvijek ..samo kad mi nešto lijepo piše :)( kao npr.ovo gore)…al iskreno kad i pročitam nešto ne baš pozitivno malo se zabrinem al onako, pokušavam zaboravit i sama sebi dokazat da nije tako kako piše…
mislim da je većina ljudi takva….vjeruju u to samo kad im paše….pa zašto i ne bi ?!..tko zna tko to izmišlja i piše o tome što će se meni i još 100000 ljudi istog znaka dogodit ili o tome kakva sam ……uvijek se nađe netko kome paše ono šta piše i misli da je istina (kao i npr.ja ponekad)…
Još su mi i najzanimljiviji oni odnosi među znakovima ….Moje srodne duše bi po njima trebale bit Lavovi ili Strijelci a i Vage valjda …hm….trebala bi nać kojeg od tih pa ću vam znat rec dal su pogodili.. nisam još pogodila naći ni jedan od tih znakova..... ( bar ne za ozbiljno nešto..)
Ne znam zašto sam o tome počela pisat....valjda da si dignem malo ego :)....nadam se da ima još koji ovan osim mene i zeleneda ovo čita....
ako nema....nemojte žalit šta niste ovaj znak....Evo nakon onih lijepih crta i malo negativnih …..ipak nije sve tako bajno :/

«Ovan je žestoka priroda, u stanju je da naglo postane nasilan i dosta ljubomoran. Sklonost Ovna- muškarca, a ponekad i Ovna- žene, je da se odaju prolaznim udvaranjima i ljubavnim avanturama. Ovan je bolji znak za muškarce nego za žene. Žena Ovan je previše samovoljna, a u kući je poput oluje. Ona je sposobna, plemenita ali kada se nađe pod udarom lako postaje bučna, svadljiva i tiranski nastrojena … «

....a šta ste vi u horoskopu?...

- 23:41 - you got smth to say? (9) - ..... - vrati se gore :)

<< Arhiva >>