ovisna o... sssss https://blog.dnevnik.hr/takeme

subota, 29.07.2006.

PUŠAĆI, JEBITE SE ZA ŽIVOT!

Poznato je da cigareta skraćuje život za 8 minuta, orgazam ga produljuje, pa pušaćima ne preostaje ništa drugo nego da se drže naslova posta i jebu za život ( i ja sam pušać. haha ). Nema ništa boljeg od odličnog seksa, dva spojena znojna tijela, uzdisaja... Volim grub seks, kada osjetim da me partner jako želi, kada navali na mene, zabije se u mene... Moj prvi put dogodio se kada sam imala 16 godina. Trebao je to biti samo običan izlazak, a pretvorio se u večer koju ću uvijek pamtiti. Nas troje frendica bilo je pozvano na neku feštu u vinograd, tamo su bili većinom poznati ljudi. Dogodilo se to već pred fajrunt, na podu zmazanog podruma, bilo je hladno ko u pm. Moj partner bio je moj malo daljni susjed, 3 godine stariji od mene. Kao i većina cura razočarala sam se taj prvi put jer me jako boljelo, ali praksa radi čuda! Ubrzo sam počela sve više TO raditi, na početku sa tim istim susjedom koji je često svraćao k meni popravljat kompjuter ( koji nikad do tada nije bio toliko pokvarendead ). Uzbuđivala me i sama pomisao da se netko snažno zabija u mene, grize bradavice, prolijeva svoj >> sok << po meni... ajme ljudi, obožavam sex!

29.07.2006. u 10:49 • 3 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

I like it

MySpace Layouts

MySpace Layouts




Cursors

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


valusa
Image Hosted by ImageShack.us


Free Hit Counter
Get a Free Hit Counter