nedjelja, 26.10.2008.

............

Opet ja...a da..svi ste zaboravili na moj blogić, nema veze, sama sam si kriva, kd više nisam tak često ovdje i nejdem po blogićima...
mala "digresija" na post prije...
nije sve tako bajno kako se čini...
ipak ću biti ona budala i čekati, bar do 15.11.
k'o bi rek'o čuda da se dese....
čudo?
ne....
repriza
da...

Sami krojimo svoju sudbinu, meni je očito ponestalo konca ili nečega drugoga pa sam stala.

Ali..iskreno....
bez njega mi ništa nema smisla, čak niti sve što sam do sada napravila...a...i...nemogu zamisliti život bez njega, ne, nemojte krivo shvatiti, ali..kada ga nema, jedna polovica srca je prazna, a sa prazninom, hladnoćom u sebi, nitko ne želi živjeti kako treba, tj punim plućima...

da....bojala sam se da me je prestao voljeti...ali...nije....

smiješnu sudbinu mi je netko skrojio, ali neću se buniti, neću prigovarati, ali ću se nadati pozitivnom završetku.

neke stvari jednostavno nemožeš promijeniti, ali se možeš prilagoditi.
neke stvari nikada nebudu otišle, kada ćeš to i misliti, odjednom, kao da ih je netko poslao, će banuti i shvatit ćeš da su one uvijek bile tu.

uživaj u onome što imaš, ne želi previše, ne traži previše i zapamti, nisi ti uvijek u pravu a niti najbitniji.

pozzz


22:39 | Komentari (13) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.