<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script><iframe src="http://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID=8076742059755845825&blogName=PIECE+OF+HEAVEN&publishMode=PUBLISH_MODE_BLOGSPOT&navbarType=BLUE&layoutType=CLASSIC&homepageUrl=http%3A%2F%2Flov-ebites.blogspot.com%2F&searchRoot=http%3A%2F%2Flov-ebites.blogspot.com%2Fsearch" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" frameborder="0" height="30px" width="100%" id="navbar-iframe" title="Blogger Navigation and Search"></iframe> <div id="space-for-ie"></div>
profile.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

običan blog u kojem cu opisati svoja misljenja ili događaje!


gLazbiCaa


Milan Stankovic - Nepopravljivo


Rihanna - take a bow



Boomp3.com


Maja Marijana Zena Zmija





.....OvO Za OzBiLjNo....

1. ...NeMoj mi kOmATi KO ANoNimaC...!!
2. ...AKo Ti Se nEsViDa IdI vAn S BloGa I nEMoj Mi koMaTi(NaRavNo Ako Ti Se nEsViDa)...
3. ...KoMAj AKo MiSLiS Da sam to ZaSluZiLa i AKo Ti Se sViDa....
4. ... Ne tRaZi mI nA KOmOvIma sliKe FrenDoVa I mOju SliKu...
5. ...ObAVeZNo mi ReCi pReko KomOvA sTa Mi Fali Da Znm....
6. ... UgOdno Se pRoVeDiTe u RaZGledaValju bloGa....
.....LjUBIm.....

glitter-graphics.com


links.

° Ime mi je DoLores.
° NadiMak Mi je Doky.
^Tak0 me z0wu.
° b-day miE 5.2. neKe...
° Naj b0ja mie Crna i Bijela.
° TreniRam 0dbojku,n0gomet
i t0 w0lim.jak0. <3
° Sretn0 sl0b0dna.xD.
° W0lim jest Swe 0siM nečeG.
° Pijem swe osim neČeg.
° B.F.F. = Nik0lina
° wolim :
dečke.0fc.,kAd Nika,Weky i
Tiha d0đu pavat k0d mene,
interneT,k0mp,praznike,
Mc Donalds,sh0pinge, l0we,
jedNu 0s0bu =)..L..,bl0g,
mSn,zezenje,TzK,sMijeH,
ZABAvU,w0žnje bic0m,
n0wi m0b,lak0we za n0kte,
frend0we,ŠminkU,mat dugu k0su,
itD..
° nE w0lim :
šk0lu,kad je k0mp p0kidan,kad nema
nik0g na msn-u,kiŠu,smaK swijeta xD,
kad sam tužna,lJUta .Swe ja t0 ne v0lim..

http://www.youtube.com/watch?v=G1G_4CU8Ds0


other.

POZZZZZZZ!!!!!:mah:

...NIKOLINA...
DOBRA JE PRIJATELJICA,
DOBRA ZA DRUŽENJE, SVI JE
VOLE KAO PRIJATELJA I NIJEcerek
LOŠA PO ZIVOT!!!

...VEDRANA...
PONEKAD JE DOBRA, A
PONEKAD JE LOSA CAK JOJ
PONEKAD I ZAMJERIMburninmad
ALI SE TO OPROSTI BEZ RAZMISLJANJA!!!

...TIHANA...
ONA JE KRATKIM RIJECIMA
ISTA KO NIKOLINA NEMAbelj
ZAMJERKI ZA NJ ODLIČNA!!!

...WERONIKA...
ONA JE CURA COOL NI ZA NJ nut
NEMAM ZAMJERKI SAMO JE DOBRA
I ODLICNA!!!

POZZZZZZZZ!!!!! SVIMA A POSEBNO:
NIKI, VECI, TIHI I WEKY!!!mah







....MaLo SliKiCa NeCe skoDiTi....




















glitter-graphics.com












fly away.

Čitam i k0mam...

°Nikolina°
°Weronika°
°Tihana°
°Maja°
°Weca°
°Tomy-boy°
°Mare°


credits.
Desginer Basecodes Inspiration/Background Brushes
Adjustment: murderscene

četvrtak, 01.01.2009.

...pEdeRi( GaY´s)...

PeDeRi: OnI Su NeStO MENi NaJOdVrAtNiJe Jojjjjj Kad Ih Vidim OdMaH Mi Se ZeluDac okReNe UHHH!! JeDnoM SaM UlEtIla U NeKi Kafic I OnO SvI MuSkii JbTt... SvI Bas Ama Bas sVI Su peDeRi Znam Da VaM Ovo ZvUci SmijesNo ali Mi Se gAd AKo OvO NeKi PEdEr CiTa STvArNo TaJ NeKo NeKa Se ne uvRiJedi AlI mi Se stvaRnO GaDiiii jojjj!! Eo Kada Samo pRiCam O ToMe MuKa mi Je Joj Aj De NeMojmo o tOmE alI EtO MoRam to sa vama PodIjEliTi...... OVo Se SVaKom VjeRoJaTno GaDi..... oh!!... Ja saMo MijeNjam PrOgRam I BijeZim Od tOGaaa ....Eo IdEm POvRaCaTi Vec Mi Je sVe izaslo Van... ihih... JaKo mI je LoSee De mi poMoziTe kaKo znaTe.... SaMo da VaM kazem SrEtNa VaM NOva goDiNa uz ovu pRiCu...IHih... LjuBim vas KiSaaa.....


MoRaLa Sam To IzBaCItI JAk!!!! LjuBimm!!





glitter-graphics.com

| 18:23 | Komentari (0) | On/Off | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.