Nada postoji...samo ne ovdje!

Objavljeno: utorak, 31.10.2006.

Post br. 15

Danas je noc vjestica. Happy halloween!!! Danas je bio zadnji dan skole do ponedjeljka...jeej....al i mene ti profaci fakat muce. U utorak je diktat iz engleskog, u srijedu test iz biologije,u cetvratak diktat iz njemackog i u petak test iz engleskog, i da, u ponedjeljak diktat iz matematike. Pa kaj su oni poludjeli??? Do sad nismo ni pisali nikaj i imali jako malo za ucit i sad nas tu odjednom bombardiraju s testovima i diktatima...zivi horor...
Starci su mi se vratili sa puta. Nakon dva tjedna slobode opet moram bit doma do mraka i u krevetu u 10 (kad je skola). Sad su mi se bas starci posvadali. Nazalost...
I tnx svima na 50 komentara koje sam dobila....to mi je rekord....
Malo slikica posveceno halloweenu....




Get free graphics at BlingyBlob.com!


This is what I am


Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!


Slikice bas nisu previse halloween al nema veze.
Bye svima do uskoro!!!

- 20:27 - Ja sam rekla svoje...sad je tvoj red!!! (93) - Isprintaj si postich...dokazi da si bio tu!!!! - Linkich mog posticha...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.