alticin tajni vrt

< ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

male pričice s noćnih putovanja i dnevnih lutanja 

 
Ignorance is bliss
( nemam pojma tko to reče ali imao je pravo :)
mijenjam u :)
My life is apsolute bliss ( kažem ja i imam pravo :)

 Tamo kuda volim otići kad ne znam što da mislim
OSHO...i prekrasan on line zen tarot
Daniel Quinn, Ishmael community
Yoga in daily life Hrvatska


43Things for me

 I love these :)

život na sjeveru
malahit
indija

 14.03.2007., srijeda

Bliss na poklon

Dakle, da. Nisam više mišljenja da je ignorance bliss.
Jer dobila sam kao specijalni poklon, right out of the blue, najljepši bliss u mom životu, osim mojih cura.

Sanjala sam i san o bliss-u, dva mala blistava zlatna svjetla koji se pretvaraju u dijamantiće na mom dlanu i ja se pitam držeći ih : Bože, što je to ? Što da s time sada radim ? I neću pitati kako i zašto sam to dobila, jer, tako sam sretna zbog jednostavne činjenice da je moj blistavi poklon ovdje, uz mene, svako jutro i večer u svakoj mojoj misli i mojem dahu.

Nevjerojatno. A prestala sam se nadati da je to moguće.
Lekcija jest, naravno o odustajanju i otpuštanju očekivanja, ali i puno, puno više od toga.

To je poklon.
Što ću ja učiniti s tim poklonom bitno je u tolikoj mjeri da me zapanjuje. Ali nije me strah.
Na nekom sam nivou, negdje, neprimjetno, pitanje u kojem životu, zaslužila da ga dobijem.

Taj je poklon potpuna suprotnost ignorance konceptu. Taj je poklon svjesnost i svjetlost.
Probudio me za stvari toliko duboko zakopane da sam bila uvjerena da ih nemam.
I te su divne stvari sada tu, odmataju se, pokazuju se polako, i samo jedan mali njihov djelić je prepun mogućnosti.
I zato, odbacujem ignorance i prigrljujem bliss.

I svima želim isto :)




- 11:55 - Komentari (2) - Isprintaj - #