Tajna mamina

27.10.2004., srijeda


ZAŠTO ME SVI HOĆE MJENJATI???
Danas sam morala nešto obaviti na općini i kod bilježnika pa sam ostala kući i zamolila stariju kćer Sanju da me odveze s autom, jer ne vozim glupača, i da me nakon toga baci na posao da ne kasnim previše. Ona malo vozi i još nije stekla rutinu a ja bi željela da češće vozi i stalno je potičem. Mlađa Dunja naravno stalno vozi. Auto je na nju jer je ona prva položila vozački. Ipak nema problema može se sa njom dogovoriti iako se Sanja ne gura pa ona stalno vozi. Radi toga i plaća održavanje, registraciju i benzin. A opet radi toga Sanja ne pita auto jer kao ona sve plaća i slično. Pa plati i ti nešto i vozi ga. Auto smo mi kupili za vas obe ne za Dunju. I tako danas me vozila i bilo je ok. Nakon završetka išle smo na kavu da se malo družimo ali razgovor zapinje. Stalno smo nekako oprezne samo glumimo da razgovaramo austvari ne. Kad sam to rekla naravno ona se ne slaže iako vidim da nije tako. Kad sam pokušala nastaviti jednostavno je rekla: ja sam takva i gotovo, pa svi su nekakvi, zašto me svi hoće mijenjati. Ali nije u tome stvar. Ne želim je mijenjati želim da da sve od sebe i onda bi bila zadovoljna.

- 12:00 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>