< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Lipanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By:me®i

Opis bloga

svašta

Me.
Ime:Tayanah
Prezime:Ne sjaćam se..nut
Nadimci:Tajči,Tatjana,Tihana,Tamara hahah i sve slično
Hobi:Atletika,Ples.
Muzika:Techno,Hip hop
Datum rođenja:15.06.1993.g.
Grad:Zagreb. i Rijeka <3
Ljubavni status:single.cerek
Photobucket
VOLIM:
sebe? cerek
sladoled,PLES,Step up,sunce,ljeto,Lipanj,DEČKE!
NE VOLIM:
umišljene,bahate,arogantne ljude
(znači,onakve kakva sam ja.hahah zezz.)
mahune(IIIIIJU!!!)
JEDNU CURU!laze(makar sam vam ja prava dobrica)burninmad









adopt your own virtual pet!




Image Hosted by ImageShack.us



Ono što MORATE posjetiti:

Blog.hr

ZAAKON DIZAJNEKI.cool.
You Tube
Moj razred!!!!!!thumbupkissparty
Teakiss Fabossthumbup
Dodo
Coxhrvatska
Ina
Sarmasmijeh
Lucy
Đurothumbup
Obad
Vrbanka
Petra
Zvonenut
anjacerek
iva i anamarijaparty
luanacool
moanasmokin
Mean girls..kiss
Lana Jurčević!!!thumbupkiss


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


TTechnological
AAwkward
JJudicial
AAccurate
NNeglected
AAmorous

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

nedjelja, 30.03.2008.

POMOĆ!!!!!!! S.O.S.!!!

EJ!!ovaj je post napisan iz čudnog razloga....prema mom mišljenju još nije vrijeme za novi post....ali....
Jučer oko ponoći mi je stigao čudan e-mail....od moje super frendice Magdalene(ne znam baš da ju poznajete..živi u Rijeci,ima 16 god.)...tražila me je pomoć.....no ja joj jednostavno ne znam pomoći........
Ovako.....
Ona se zove Magdalena(16),a on Luka(16)....zajedno treniraju plivanje već jednu godinu.Istina da on trenira puno duže od nje,ali i njoj ide jako dobro!(prvakinja je Rijeke među Juniorima)...
on se njoj jaaaaaako sviđa....(ili kako bi to ona rekla(˝kad ga vidim u onom bezenu...skoro padnem na dupe˝)...svi koji treniraju s njima su joj govorili da je sigurno da se i ona njemu sviđa....
skupila je hrabrosti....i....rekla mu....a onda....cijeli joj se svijet srušio...!..bio je hladan...nije rekao niti da mu se sviđa niti da ne....samo je šutio!
od tada rijetko kada razgovaraju....ona kaže da je istina da on u nju stalno bulji....ali....jednostavno ne razumije zašto je takav papak!..
ona je zaljubljena u njega već više od 8 mj,ali je nakon onog priznanja odlučila to sakriti....pravila se da ju on uopće ne zanima....trenirala je....no nije mogla napredovati jer je samo o njemu razmišljala....
zapravo....nekoliko je mjeseci imala tako loše rezultate da su svi pomislili da je prije uzimala dopping.nikome nikada nije priznala da je to bilo zbog njega....istina....sada je u sportu malo bolja....no njen problem još uvijek stoji.
ona kaže da kad god razgovara s njim ispadne prava glupača!najgore joj je kada ga mora nešto pitati...razmišlja...da li da ga to pita bahatim tonom?!ili da se pravi da je sve u redu?!...tako se neki dan odlučila za ono drugo....
kasnije su joj svi rekli da je zvučala kao zaljubljeni psić....
ona jednostavno ne zna kako da se postavi prema njemu?!....
I tu je njeno pitanje:
Kako da se ponaša kad je s njim?!
je li moguće da se ona njemu sviđa?!
je li samo jako sramežljiv?!zašto ju tako gleda?!
KOJI JE ZAPRAVO NJEGOV PROBLEM?!NIJE VALJDA GAY?!(to je moja mala šala..LoL)-makar je ovo jako ozbiljno....
MOLIM vas da pišete svoje mišljenje!!!!!!
i.....ja ....znam kako joj je...otprilike.....
HVALA&puSsSsSek!



| Reci nešto pametno… (106) | …printaj ako hoćeš… | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.