< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By:me®i

Opis bloga

svašta

Me.
Ime:Tayanah
Prezime:Ne sjaćam se..nut
Nadimci:Tajči,Tatjana,Tihana,Tamara hahah i sve slično
Hobi:Atletika,Ples.
Muzika:Techno,Hip hop
Datum rođenja:15.06.1993.g.
Grad:Zagreb. i Rijeka <3
Ljubavni status:single.cerek
Photobucket
VOLIM:
sebe? cerek
sladoled,PLES,Step up,sunce,ljeto,Lipanj,DEČKE!
NE VOLIM:
umišljene,bahate,arogantne ljude
(znači,onakve kakva sam ja.hahah zezz.)
mahune(IIIIIJU!!!)
JEDNU CURU!laze(makar sam vam ja prava dobrica)burninmad









adopt your own virtual pet!




Image Hosted by ImageShack.us



Ono što MORATE posjetiti:

Blog.hr

ZAAKON DIZAJNEKI.cool.
You Tube
Moj razred!!!!!!thumbupkissparty
Teakiss Fabossthumbup
Dodo
Coxhrvatska
Ina
Sarmasmijeh
Lucy
Đurothumbup
Obad
Vrbanka
Petra
Zvonenut
anjacerek
iva i anamarijaparty
luanacool
moanasmokin
Mean girls..kiss
Lana Jurčević!!!thumbupkiss


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


TTechnological
AAwkward
JJudicial
AAccurate
NNeglected
AAmorous

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

ponedjeljak, 28.05.2007.

Tema?.......hm......

Bok!.......mislim da bi bilo vrijeme za novi post...pa...ewo....here it goes......
naslov mi je malo......hm......S__E__A__!ne znam oće ko pogoditi kaj je trbalo pisat.....tak da....
naslov mi je JEDAN....jednom riječju...ali dobro.....
fakat ne znam o čem da pišem......
ovak....
Danas sam bila na pregledu na srebrnjaku (dječja plućna bolnica),to je zato kaj imam astmu....i....
grr......baš sam bila ljuta......prvo tam čekam u redu 3 sata......da bi mi ova rekla da odem u drugu zgradu...
i nek se vratim njoj nazad.....JOJ KAK SAM BILA LJUTA.....mad......al dobro.....sva sreća...sve je ok...
kapacitet pluća mi je 97%......JEEEEE.....sve bolje....yes......
to je to.....nisam bila u školi......2x jeeee.....da....I JUČER SAM BILA JAAAKO LJUTA......(to neki od vas znaju)
ja fakat mislim da sam nekad davno bila plavuša(ne daj Bože,al se tak ispostavilo).....jer...ja sam fakat .....GLUPA.....išla sam si instalirat onaj burninmadVRAŽJIburninmad mSn.......sve sam zbrljala....makar mislam da nije tak teško....ali sam zabrljala.....TIPIČNA -JA!......danas fakat nemam temu....ovaj post je pisan iz dosade.....dobro.....ne baš iz dotade....iz......MA ZATO KAJ JE BILO VTIJEME!....
Btw. Ljudi fakat sorryte kaj vam ne javljam za posteve....ne stignem....OPROSTITE MI.....ali...kad napišem post....
brzo letim na trening...ili nekudd već....ali...ja sam tu....i komentiram vas.....BEZ BRIGE!wink.....

to bi bilo....to......za sada....
Pozdravljam....VAS SVE PO REDU JER STE MI SVI JEDNAKO VAŽNI I DRAGI!.....
Sve vas voli vaša Tajci!......
kisskisskisskisskiss!!!!!!!!!!!!!!!!!!
i..da....molim vas da držite fige 31.05....!!Pusa!



| Reci nešto pametno… (149) | …printaj ako hoćeš… | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.