< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By:me®i

Opis bloga

svašta

Me.
Ime:Tayanah
Prezime:Ne sjaćam se..nut
Nadimci:Tajči,Tatjana,Tihana,Tamara hahah i sve slično
Hobi:Atletika,Ples.
Muzika:Techno,Hip hop
Datum rođenja:15.06.1993.g.
Grad:Zagreb. i Rijeka <3
Ljubavni status:single.cerek
Photobucket
VOLIM:
sebe? cerek
sladoled,PLES,Step up,sunce,ljeto,Lipanj,DEČKE!
NE VOLIM:
umišljene,bahate,arogantne ljude
(znači,onakve kakva sam ja.hahah zezz.)
mahune(IIIIIJU!!!)
JEDNU CURU!laze(makar sam vam ja prava dobrica)burninmad









adopt your own virtual pet!




Image Hosted by ImageShack.us



Ono što MORATE posjetiti:

Blog.hr

ZAAKON DIZAJNEKI.cool.
You Tube
Moj razred!!!!!!thumbupkissparty
Teakiss Fabossthumbup
Dodo
Coxhrvatska
Ina
Sarmasmijeh
Lucy
Đurothumbup
Obad
Vrbanka
Petra
Zvonenut
anjacerek
iva i anamarijaparty
luanacool
moanasmokin
Mean girls..kiss
Lana Jurčević!!!thumbupkiss


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


TTechnological
AAwkward
JJudicial
AAccurate
NNeglected
AAmorous

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

ponedjeljak, 12.03.2007.

novi....post za moja dva MAČKA!!

wavewavewaveevo me......ljudi......danas vam imam dosta toga za reći...stoga...1,2,3....krećem...
1

.ONI KOJI KAŽU DA NE VIDE PROČITATI ŠTO PIŠE NEKA SI MIŠEM OZNAČE CIJELI TEKST...ONDA SE VIDI...
SIGURNA SAM JER I JA TO RADIM KAD NE VIDIM PROČITAT......

...A SADA....
da cam spomenem.....BOLESNA SAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!neeeeeeeeeee!!!!za mene nema škole cijeli tjedan....
čini se super....ali nije.....i još sam dobila tablete tak velike da ću se ugušiti njima.....događa se.....
najvažniji dio ovoga posta...i naslov....naime...ja sam PONOSNA vvlasnica
dva perzijska mačka....evo vam i njihova slika....jelda kak su slatki.....moja dva debela luđaka koje volim
najviše na svijetu.....htijela sam vam staviti njihovu sliku...ali mi ju ne želi hostat...stavit ću vam neku sličnu....
makar su moji 100000000000000000 puta slađi od ovih...ali evo....
Image Hosted by ImageShack.us
recimo da je ovo Muki (to mu je pravo ime)on je veći brat,od svog brace je stariji 1 godinu i nešto dana....
Image Hosted by ImageShack.us
˝ovo je˝Garfi ,on je mali mačić koji još nema niti jednu godinu...jako je zaigran i sve nas po kući hoće pojesti...(ne doslovno)-grize nas.....NO DOGODILA SE NESREĆA....prije točno 12 dana Muki je NESTAO....burninmadbila sam i ljuta...headbang...i krivila sam sebe....bang...
plakala sam....mama i tata mi kažu da je on već odrasli mačak i da je vjerojatno otišao za nekom mačkom...jer im je ovo mjesec tjeranja......kažu mi da se znalo događati da su se mački vratili kući nakon tog 1 cjelog mjeseca....mršavi....očerupani....ali su došli!!SVI VI KOJI IMATE ŽIVOTINJE KOD KUĆE ĆETE RAZUMJETI MOJU BRIGU.......nisam vas htjela rastužiti.....ZATO JA SADA MISLIM POZITIVNO......VRATIT ĆE SE ON.....
evo......kraj.....pozdravljam vas SVE...i...da.....očekojem puuuno komentara....
SVIMA kiss&wave...kiss&mah...kiss&wave...svima KISSSSSSSSS



| Reci nešto pametno… (182) | …printaj ako hoćeš… | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.