ŠTO ZA VAS ŠKOLA PREDSTAVLJA?



Znam, znam, znam smračilo vam se... belj
Ali zašto? Zato jer dobivate loše ocjene, imate grozan razred, loše profesore, ili sve skupa? bang
Većini tinejđera je tako, ali ne mora tako uvijek biti...

Meni je tako uvijek bilo, ali ove godine sve se promijenilo... Želite čuti moju verziju priče ''Kako se zabaviti u školi?''

Image Hosted by ImageShack.us


1.Školu je važno shvatit ozbiljno, ali ne previše ozbiljno. Markirati je nekad dobro, ali kada ti prijeđe u naviku i postane pravi problem onda više nije zabavno i treba povući crtu... Isto tako je u redu dobit i loše ocjene, ali opet ne previše.
Ja osobno ne volim markirat jer su moji roditelji strogi po tome pitanju, a što se ocijena tiče dobro mi ide, tu i tamo zaleti se koja jedinica i onda se pokušavam ne opterećivati previše. Neće biti problema ako tu i tamo uleti koja....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

2.Dobro je tu i tamo komunicirati s profesorom jer tako pokazuješ da svoje vrline i dopuštaš mu da te bolje upozna i tako kasnije može uletiti i koja privilegija...
Ja osobno uvijek profesorima govorim svoje mišljenje (ako je ono razumno), to mi je puno puta pomoglo.

3. Također nije zabranjeno nekad se ''zabaviti'' preko sata, ali to treba učiniti oprezno. Mobitel, i pod, knjiga, časopis ili poneko drugo sredstvo može pomoći da prebrodiš jaaako dosadan sat.
Ja osobno uvijek mobitel držim na vibraciji i redovito se njime koristim, a i pod mi je puno puta bio pri ruci. Nikad me ne uhvate, he he he.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

4.Koliko god netko lagao ili pokušavao skriti, mora postojati osoba u razredu koju bi najradio izbrisao s lica zemlje. To su najčešće pametnice ili pametnjakovići, proste osobe ili oni koji se vole rugati... Treba se zauzeti za sebe u trenutcima kad se nađeš u konfliktu, ali ne treba pretjerivati...
Ja osobno uvik kažem nekome šta ga ide, ali znala sam se naći u situacijama kada požalim... Zato se uvik pokušavam kontrolirati jer nije lijepo imati osobu koju ćeš izbjegavati...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

5.Pokušaj uvijek bit dio ekipe, jer lakše je sve komplikacije u školi svladati ako imaš dobru ekipu iza sebe.
Ja osobno ne smatram da sam dio ičije ekipe, ali uvijek u školi imam nekoga s kim sam dobra. Nikad nisam sama, ali mrzim grupiranje.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

6. I zadnji savjet, ali ne najmanje važan, rekla bih da je za mene najvažniji. Škola zna bit užasno dosadna, kao lutanje bez cilja. I zato treba pronaći cilj... Bila to karijera, znanje ili dečko. kiss
Dečko može biti razlog zbog kojeg ćeš se veselit odlasku u školu, odmoru ili satovima na kojima će on sjediti pored tebe ili možda biti u susjednoj učionici. Već imaš dečka? Ne smeta! Ne predlažem prevaru, nego samo nekakvu napetost među vama i da na toj napetosti ostane.
Ja osobno imam sličnu situaciju. Nemojte zaključiti da varam svoga dečka ili da sam nekakva užasna cura. Naprotiv, nikad ne bih prevarila dečka. Ali pojavio se ON. Godinu dana stariji (maturant), prezgodan i simpatičan dečko. Upoznali smo se dok smo čekali da započne sat, a bili smo u susjednim učionicama.
Već 3 tjedna traje to nešto. Nije to ništa posebno, nego jednostavno obožavam razgovarat s njim, nasmijava me i ugodno mi je s njim. Preko odmora bacam oko gdje je, a moram primjetiti da i njemu ''lete oči''.
Iako osjećam da među nama ima ono nešto, puštam da stvari idu svojim tokom, uživam u situaciji.
Primjetila sam da mnogo cura u mojoj školi ima slična prijateljstva...
headbang

Image Hosted by ImageShack.us


17.11.2007. | 14:39 |
20 K | P | # | ^


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< studeni, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


EVO, DA NE BI BILI IZGUBLJENI U PRIJEVODU



Online prijevod

www.bosiljak.hr




Upišite pojam


Engleski --> Hrvatski


Hrvatski --> Engleski