PONOVNO JA!



Bok ljudi! Dobro došli na moj novi blog...
Nisam sigurna dal' me se sjećate, možda kad vam kažem da se moj stari blog nalazi pod adresom neprepoznata.blog.hr , a moj stari nadimak Neprepoznata. Ovaj blog ima slični naziv i moj nadimak je sličan starome, otprilike će i moj blog biti slične tematike kao i onaj stari jer ja sam uvik ista, i na ovome i na onome blogu.


Moje ime nije bitno i kada neće biti otkriveno, zovite me Tajanstvena. Imam 17 godina.
Možda je najbolje da vam prekopiram post sa moga staroga bloga:

''Kako da se opišem, a da ne zvučim umišljeno? Vjerujte mi ja sam normalna tinejđerka, kao i svaka druga. Nekad imam krive postupke, ali to ne znači da nešto nije o.k. s menom, zar ne?
Imam 17 godina, idem u četvorogodišnju srednju školu. Bavim se jednim borilačkim sportom, nije sad baš ni bitno kojim. Uglavnom, treniram i tu i tamo odem na koje natjecanje. Većinom izvučem medalju. Yesss, bravo ja!

Uglavnom!!! Vodim zanimljiv život. U školi mi je ludo, na treningu muška ekipa za 5, redovito upadam u sranja, prijatelja iman masu, ali samo nekoliko pravih, ne mogu živit bez muzike, obožavam se zezat i... Ništa, čitajte redovito moj blog pa ću Vas ja obavještavat...
Između ostalog otvorila san ovaj blog da s vama svima podijelim neke životne dileme i pitanja koja me svakodnevno muče. Svaki dan iman neku novu temu o kojoj bi pričala pa ću je podijelit s nama na blogu, a vi budite dobri pa je iskomentirajte i dajte svoje mišljenje.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

P.S. Sorry ak' Vam je sad nastala informacijska blokada jer neke stvari skrivam, al eto još ih nisam spremna otkrit. Al' eto... Čujemo se još... Ekipa... Pa-pa''

E sad u ovom postu ne spominje se ljubav, objasnit ću vam zašto.
Moj stari blog bio je pretrpan informacijama o mom dečku koji je sad već oko godinu dana bivši. Bila sam luda za njim, voljela ga svim srcem, ali onda sam shvatila da naša veza na daljinu nikad neće uspjeti i stisnula zube te prekinula s njim. Bilo mi je užasno teško, al dobro preživjeli smo i ja i on. Bilo je poziva, poruka, ljutnje, tuge, sreće, žalosti, tuga, suza...


Al' sad se u mom životu pojavio novi lik. Bježala sam od same pomisli na ljubav, al on je bio uporan, odbijala sam ga i opirala se. Al na kraju sam dopustila sebi da ga upoznam i zaljubila se u njega. Zajedno smo već 6 mjeseci. Stariji je od mene 3 godine iradi. Obožavan njegovu dobrotu, poštenje, njegov izgled, smisao za humor, način na koji se odnosi prema meni. Presretna sam s njim.

Image Hosted by ImageShack.us




Nisam pogriješila, zar ne? Ljubavi treba pružit drugu priliku!


05.10.2007. | 18:28 |
13 K | P | # | ^


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


  listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


EVO, DA NE BI BILI IZGUBLJENI U PRIJEVODU



Online prijevod

www.bosiljak.hr




Upišite pojam


Engleski --> Hrvatski


Hrvatski --> Engleski