ZAPAMTI!

1.Barem dvoje ljudi na svijetu te voli toliko da bi dali život za tebe!
2.Barem 15-ero ljudi na svijetu te voli na neki način..
3.Ako te netko mrzi onda je to samo zato što želi biti poput tebe!
4.Tvoj osmijeh svima donosi sreću čak i onima koji te ne vole!
5.Svake večeri netko misli na tebe prije nego što zaspi..
6.Nekome si čitav svijet!!
7.Da nema tebe netko sada nebi bio živ...
8.Ti si poseban i jedinstven...
9.Voli te netko za koga ne znaš da postoji....
10.Kada napraviš i najveću grešku, nešto dobro izađe iz toga!
11.Uvijek pamti komplimente koje primaš, a zaboravi ružne primjedbe!
12.Uvijek reci nekome što osjećaš za nju, ljepše ćes se osjećati kad ta osoba zna
!




Image Hosted by ImageShack.us



Tiho se budi nevina ljubav,
tiho se budi proljetni dan,
Teško je naći iskrenu ljubav
zato je najbolje ostati sam!



Image Hosted by ImageShack.us




Živi i ljubi i ne pitaj
kakav će ti život biti
i nemoj misliti da češ ljubiti
a da nečeš suze liti
Jer znaj:
JEDNOM SE LJUBI,
JEDNOM SE DIŠE,
JEDNOM SE ŽIVI,
JEDNOM I NIKAD VIŠE!!


Image Hosted by ImageShack.us




Prva ljubav kada prođe
više se ne vrača,
a sječanje na nju
suzama se plača!!


Image Hosted by ImageShack.us


<font size=2>ŠKOLSKI ŽARGON

ŠKOLA - džungla u cvatu
DNEVNIK
- crni osvatnik

RODITELJSKI SASTANAK
- čas istine
UČIONICA
- kuća strave i užasa

POSLJEDNJA KLUPA
- slatki život

REDAR
I - dvojica neustrašivih

PREDSJEDNIK RAZREDA
- narodni poslanik

UČENICI IZ PRVIH KLUPA
- kuriri
UČENICI IZ ZADNJIH KLUPA
- crna braća

PISMENI
- ne okreći se sine
ISPITIVANJE
- čas obračuna

PETICA
- daleko je sunceJ
EDINICA
- štap za vješanje

ODLIKAŠ
- sumnjivo lice
POČETAK ČASA
- dobar dan tugo

BJEŽANJE S ČASA
- nestali u akciji
MALI ODMOR
- prohujalo sa vihorom

VELIKI ODMOR
- borba za preživljavanje
I
POLUGODIŠTE
- borba za opstanak

II POLUGODIŠTE
- borba se nastavlja

LJETNI RASPUST
- prošlosti , zašto se ne vratiš?
POČETAK NOVE ŠKOLSKE GODINE
- sreća kratko traje

< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2009 (4)
Prosinac 2008 (10)
Studeni 2008 (20)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by valych :)

Opis bloga

Na njemu cete naci svakaj zanimljivoga.......
Nadam se da cete uzivat dok ga citate...
Pusa...



Image Hosted by ImageShack.us




O MENI...


Imam 16 godina....zivim u plaškom malom mjestu pokraj Ogulina...
volim sve što vole mladi...uživam u svakom slobodnom trenutku...mahmahzujozujo


OVO SAM JA!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


A OVO SAM OPET JA, ALI NA SVADBI!!!!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Imam puno prijatelja, a oni koji su mi jako dragi su: KIKA,JOSIP,
ZEKI,ANAMARIJA....vise vremena volim provoditi s muškarcima jer smatram da oni nisu babe tračare i nekako se bolje slažem s njima...beljdeadparty

Jako obožavam svoga psa koji se zove TEDY...
to je jako draga i umiljata životinja obožavam ga...cerekcerekcerekkisskiss

Eto to bi bilo to.thumbupthumbup
..


ponedjeljak, 22.12.2008.

SAMOĆA

Katkad samoća zagrli mi srce,
ovije mi dušu i prodre u kosti,
u praznoj sobi samo sat se čuje
i aveti prošlosti jedini su gosti.

Danima nitko ne kuca na vrata,
u daljini tužan lavež psa se čuje,
onda muk, to gazda ide
i nečim teškim tuče ga i psuje.

Pao je snijeg i zabijelio svuda,
oštra zima cijeli kraj je stegla,
moja draga više nije moja,
nešto slutim nije sama legla.

Prijatelje svoje sticao sam svuda
sad ni jednog nema da mi kratko svrati,
zla me sudba ovdje prikovala,
bar da ono lajanje mi vrati.

Ni laveža onog više nema
što danima se čuo u daljini,
utihnuo ga ljutit gazda
jednim hicem negdje u divljini


Image Hosted by ImageShack.us




JEDNOM KAD NE DOĐE SUTRA

Jednom kad ne dođe sutra
i u beskrajnu kad zaplovim noć,
sve nove zore i buduća jutra
kraj mene će mrtvog proć.

A ja ću poželjet u svome moru
duge tišine i sna bez sanja
samo još jednu dočekat zoru
i da svijetlost obasja me danja.

I gle, ostat ću u tami, krut
bez snage da molim il kunem,
ja neću biti ni tužan, ni ljut,
ni osjetit neću da već trunem.



Image Hosted by ImageShack.us





| DoN't HuRt Me (11) | HuRt Me | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.