Upoznavanje ucenika s kucnim redom skole - Susret s djevojkom
srijeda , 26.12.2018.Bogatstvo Interneta
Click here: Upoznavanje ucenika s kucnim redom skole
Majèino mlijeko je koristila do osamnaest mjeseci naravno uz ostale prihrane shodne uzrastu. On mi kaze e jebi ga???
Saznala je o ocevoj smrti od Ruskinje koja je boravila u sanatoriju i napisala mi da suosjeea sa mnom. Zamolio bih markam ako moze da prosledi link sa informacijom da zena i deca starija od 15 godina dobijaju automatski neogranicenu radnu dozvolu. Javili su nam da je prethoclne veeeri namjeravao ici u kazaliste, ali se tada zbog veHkog nevremena vratio u hotel.
NPP - COZ Radionice1 - Kelpie australski ovcar AUS 15. Doduse mozes i kod nas da se ubacis ako mislis da mozes da pratis.
Nastavna priprema Nastavna priprema Rb. Takodje upoznati ucenike sa radom smjena kao i koristenjem kabineta sto je novo u ovoj skolskoj godini odnosno odmorima velikim i malim -Ucenici svojim prijedlozima i glasanjem biraju rukovodstvo odjeljenja VI3 i obrazlazu svoje prijedloge. Naznaciti koje su to obaveze i odgovornosti izabranih. Kao i svake skolske godine upoznati ucenike sa kodeksom ponasanja odnosno kucnim redom nase skole. Sta je to disciplina I red sa demokratske tacke gledista. Pojam demokratije I kako je primijeniti u svakodnevnom zivotu. Tok casa: -Neka demokratska pravila za dobre odnose u kolektivu 1. Red je nophodan grupa bez reda I zakona nije demokratska 2. Pravila mogu biti pogresna ili mogu neodgovarati dok vaze ona se postuju 3. Od prvog dana djeca vi ucestvujete u postavljanju pravila 4. Razredna zajednica nece funkcionisati bez medjusobnog postovanja I povjerenja 5. Timski rad mora zamijeniti konkurenciju u ucionici 6. Prijateljska atmosfera je od velikog znacaja 7. Svi ucenici moraju razviti osjecaj pripadnosti grupi 8. Grupni razgovori su stalno prisutni 9. Treba da postoji individualna odgovornost 10. Disciplina I red,odnosno odnosi u kolektivu ce dobro funkcionisati ukoliko svako nadje sebe I razvije dobar kontakt sa nastavnicima I ucenicima I dr. Cilj nam je da u nasoj Odjaljenskoj zajednici I svuda gdje se susrecemo uspostavimo demokratske odnose I postujemo pravila. Tok casa: I-Korak Ucenike podijeliti u grupe pa neka u grupi odgovaraju na pitanja a Grupe druzenja kojima pripadam I zasto? Neka ucenici odgovore kakav je to osjecaj imati prijatelja II-Korak U ovom zadatku jedna grupa razgovara o tome sta je svako spreman uciniti za prijatelja? Druga grupa-Sta nikad ne biste ucinili za prijatelja ili zbog prijateljstva? Treca grupa-Sta bi ucinili kad bi saznali da ih je prijatelj iznevjerio ili odbio za njih uciniti? III-Korak Zajednicke zakljucke medjusobno predstaviti I o njima razgovarati Da li je vazno biti drug I imati drugove,postoje li granice u drugarstvu? Pocevsi od toga ko koga prvi pozdravlja,ko koga slusa odnosno saslusa I da li postoji odnos uzajamnog postovanja? Posebno iznijeti svoje misljenje o odnosima izmedju osoba suprotnog pola tj. Zakljucci: · Postujte jedni druge · Slusajte kada drugi govore · Budite iskreni · Ne krivite druge · Nastojte naci zajednicku rijec · Jednakost polova · Ravnopravan odnos djecaka I djevojcice · Nema predrasuda I omalovazavanja · Postovati sebe,druge,otvoreno komunicirati,prihvatati razlicite poglede,otvoreno komunicirati-sve je to TOLERANCIJA Nastavna priprema Rb. Razred:VI Nastavna jedinica:âTolerancija-nasuprot nametljivosti , grupisanju I netolerancijiâ Tip casa:obrada,utvrdivanje,ponavljanje,sistematisacija,ocjenjivanje,vjezbanje: Metode:monoloska,dijaloska,demonstracija,tekstualna,ilustrativni radovi,interaktivna Oblici:frontalni,grupni,individualni,rad u parovima, Sredstva:verbalna,tekstualna,vizualna,auditivna,audiovizualna Cilj casa:Sta je tolerancija po vasem misljenju kako je siriti I ostvariti u nasoj razrednoj zajednici? Veoma je vazno da roditelji I nastavnici ohrabruju djecu da budu tolerantna prema ljudima. Kod djece razvijati otvorenost I znatizelju prema raznolikostima da uce o svojoj kulturi I obicajima,sto ce im pomoci da prihvate drustvo I sredinu koja je drugacija od njihove. Razvijajuci osjecaj tolerancije smanjuje se mogucnost konfliktnih situacija. Izgradnja povjerenja I odnosa koja su zasnovana na uzajamnom postovanju predstavljaju jezgro tolerancije. Veoma vazna tolerancija u skolama jeste pitanje âjednakosti polovaâ vazna tema za ucenike 2. Sta djecaci mogu ili djevojcice a sta ne? Veoma je bitno graditi ravnopravne odnose izmedju djecaka I djevojcica I graditi povjerenje na osnovu komunikacije I to bez prisiljavanja ili zlostavljanja. Zakljucak; Atmosfera u razredu koja pdstice otvorenu komunikaciju I postovanje sebe I drugih I prihvatanje razlicitih pogleda I misljenja je plodno tlo za TOLERANCIJU Nastavna priprema Rb. Razred:VI Nastavna jedinica:âIzrada razrednog grbaâ Tip casa:obrada,utvrdivanje,ponavljanje,sistematisacija,ocjenjivanje,vjezbanje: Metode:monoloska,dijaloska,demonstracija,tekstualna,ilustrativni radovi,interaktivna Oblici:frontalni,grupni,individualni,rad u parovima, Sredstva:verbalna,tekstualna,vizualna,auditivna,audiovizualna Cilj casa:âDati jedan moto za nas razredâ VI3 Tok casa: 1. Neka svako pojedinacno iznese svoju zamisao odnosno prijedlog grba OZ I razgovarati zasto bas taj? Od ponudjenih traziti od ucenika da se izjasne koji bi to grb moga predstavljati odjeljenje VI3 2. Takodje odreditimoto odjeljenja neka poruka 3:Sta pisati u dijelovima grba? Svaki ucenik pojedinacno napise za sebe moj hobi;cemu se nadam u buducnosti;? Dodatak;Zlatno pravilo za nastavnike Budite odgovorni I znajte sta mozete ocekivati od svojih ucenika sto se tice napora I ponasanja,stavova I uspjeha u skladu sa njihovim sposobnostima Dobili smo to putem ove aktivnosti kojom smo istrazili njihova ocekivanja u buducnosti. Pravila moraju jasno govoriti sta se od njih trazi I moraju biti dosta primijetna Tok casa: 1. Podijeliti ucenike u male grupe I dati im zadatak. Prije toga svaki ucenik neka napise u kakvom se okruzenju zeli druziti,zabavljati I uciti a zatim o tome razgovaraju u grupi. Ucenici govore o tome sta im je vazno u grupi-razredu,sta ocekuju od drugih,I dali im je to toliko vazno da zele da im to postane pravilo ponasanja u razredu. Svaka grupa imenuje svog glasnogovornika. Svako u grupi ima pravo da bude saslusan. Nakon diskusije svaka grupa predlaze svoja pravila 4. Boduje se svako pravilo a pravila sa najvise osvojenih bodova postaju pravila odjeljenja Stavljanje pravila na pano Razgovor o koristenim metodama odnosno povratna informacija o tome kako su se pojedinacno osjecali tokom aktivnosti Nastavna priprema Rb. Podijeliti ucenike u 4 grupe 2. Upute za rad; Svaki clan grupe vadi iz svoje torbe 5 predmeta,ostali clanovi grupe razgovaraju sta ti predmeti govore o njemu. Aida vadi mobitel,maramice,kasetu I dr. Ostali clanovi grupe razgovaraju I zakljucuju na osnovu izvadjenih predmeta kakva je ta osoba drug Npr. Dopustiti slobodan razgovor u grupi pa zajednicki donijeti zakljucke a ucenik koji je izvadio svoje stvari da prokomentarise kako je dozivjela takav oblik upoznavanja,dali se sa pojedinostima slaze ili ne? Da li su je drugovi dobro upoznali? Navesti ucenike da slobodno razgovaraju na ovu temu,gdje najradije I najcesce provode svoje vrijeme,sta rado pogledaju na TV. Podijeliti ucenike u grupe da iznesu svoja misljenja o pusenju,alkoholu,drogi;da li su I sami bili u situaciji da I sami probaju ove poroke? Da li su u porodici imali neku osobu ili uopste poznaju li nekog sa ovim porocima. Razgovarati o zivotu tj. Dobrovoljci iz grupe iznose svoja misljenja,odnosno price iz zivota,dok drugi pozorno slusaju. Svi ucenici mogu da se ukljuce I iznose svoja misljenja. Zajedno donosimo zakljucke; -Poroci pusenje,alkohol,droga vode u propast. Nekoliko ucenika da isprica jedan svoj radni dan tj. Razgovarati svi o pricama koje smo culi I pokusati izvuci zakljucke sta je to sto bi trebali izbaciti iz svojih navika a sts je to cime bi se vise trebali pozabaviti 3. Anketirati ucenike sa pitanjima; · Postavljam sebi danas ovaj ciljâ¦â¦â¦â¦ · Danas rjesavam sljedece zadatkeâ¦â¦â¦.. · Narocito me interesujeâ¦â¦â¦ · Za mene je narocito teskoâ¦â¦â¦. · Sta prvo radimâ¦â¦â¦.. · Sta radim zatimâ¦â¦â¦. · Gdje da ucimâ¦â¦.. · Kada da napravim pauzeâ¦â¦. · Kada zavrsavam svoje zadatkeâ¦â¦ · Kada mi ucenje ne bude zadovoljstvo uradit cu sljedeceâ¦â¦â¦â¦ slobodno koristenje vremena Nastavna priprema Rb. Razgovarati sa ucenicima âda li su ikad razgovarali sa svojim roditeljima kakvi su to nastavnici bili prije Zakljucili smo da je jedna velika distanca bila izmedju ucenika I nastavnika 2. Uvodjenjem novih nastavnih metoda nastavnici sve vise imaju razumijevanje za ucenike. Umjesto da nastavnik bude STRASNI SVEZNALICA kontakt sa ucenicima je sve bolji. Ucenike kao I nastavnike cijenimo po svemu kakvi jesu jer tada raste povjerenje koje podstice na bolje ucenje 3. Ucenici se uvijek ugledaju na nastavnike-sretna je okolnost ako su dobri a nesretne ako su losi 4. Na osnovu razgovora dosli smo do zakljucaka; a Nastavnik upoznaje sa kulturom b Nastavnik je uzor za zivitno ucenje citanje,pisanje,nove informacije c Nastavnik je suosjecajna osoba stalno ohrabruje ucenike,verbalno podstice,uspostavlja empatiju d Nastavnik nije savrsen svako pravi greske ,tu smoda ih korigujemo e Motivirana djeca bolje reaguju kada su aktivnosti zabavne I zanimljive,nastavnici dobiju njihovo povjerenje I predhode psiholosku distancu koja je nekada postojala izmedju ucenika I nastavnika Nastavna priprema Rb. Razred:VI Nastavna jedinica:,,Sklonosti pri ucenjuâ Tip casa:obrada,utvrdivanje,ponavljanje,sistematisacija,ocjenjivanje,vjezbanje: Metode:monoloska,dijaloska,demonstracija,tekstualna,ilustrativni radovi,interaktivna Oblici:frontalni,grupni,individualni,rad u parovima, Sredstva:verbalna,tekstualna,vizualna,auditivna,audiovizualna Cilj casa:Istaci da su pored porodice najvaznije instrukcije skole u kojima mladi ljudi uce o vrijednostima. Tok casa: Voditi razgovor o tome da su skole utociste za svu djecu ; imaju na raspolaganju sredstva za ispunjenje svako svojih mogucnosti, tj. UCENJE JE RADOSTAN PROCES · Ucenje moze biti zabavno humor pomaze u ucvrscivanju znanja I vjestina · Djeca osjecaju sigurnost u procesu ucenja usvajaju nove procese · Nastavnici iskoristavaju znanja I talente koje djeca sa sobom donose u skolu I rade na produbljivanju tih talenata · Cijeni e znatizelja,kriticko razmisljanje,kreativnost I novi nacin vidjenja problema · Anketirati-sta je to cime se zelim baviti u buducnosti. Upute za rad----- Radionica br. Podjela ucenika u grupe 3. Tako u grupama razgovaraju o svojim zivotnim ulogama kci,sin,prijatelj,sestra,brat,ucenik Ucenici sjedaju u 4 grupe. Nekom zavrsnom aktivnosti predstavnici grupa izvjestavaju o zakljuccima a ostali ucenici mogu dopunjavati ili traziti pojasnjenja Sta ste novo saznali o svojim ulogama I sta o ulogama drugih? Ucenici grupno nakon recenog kako oni smatraju danasnje pravilno zivljenje u odnosu na okolinu? Po zelji napisati ili ispricati neku zivotnu situaciju na osnovu koje mozemo izvesti zakljucke ,,Ko je bio u pravuâ? Voditi razgovore,diskutovati I pokusati naci rjesenje-definiciju pravilnog zivljenja. Analizirajuci uspjeh sa prvog polugodista doslo se do zakljucka da isti moze biti puno bolji znajuci da je na kraju petog razreda zaista bio dobar. Znaci da su ucenici upoznali predmetne nastavnike kao I predmete da je linija uspjeha pala kao I radne navike,nezainteresovanost,disciplina I I drugo 2. Razgovarati sa ucenicima I predloziti imneke mjere za poboljsanje uspjeha odnosno sto boljih rezultata · Redovno pohadjati nastavu bez cestih izostanaka · Izvrsavati svakodnevno svoje radne obaveze · Na casovima biti primjeran,pazljiv,odgovoran · Prisustvovati casovima dodatne I dopunske nastave · Organizovati kruzoke u skoli ili se druziti kuci · Traziti svakodnevno pomoc od roditelja ili starijeg brata sestre,rodjaka · Redovno dolaziti na informacije roditelji pa ako je potrebno I prtisustvovati nekim casovima Zakljucak; Blago onom ko zna da nezna a hoce da zna Nastavna priprema Rb. Dati do znanja da su nastavnici uvijek azurni kao I da mobilisu ; lokalne medije,roditelje,predstavnike vlasti,sve one organe koje se bave djecom sve u cilju ostvarivanja prava djece. Tok casa: Upute za rad; Podijeliti ucenike u pet grupa; svaka grupa sastavlja popis prava: · Prava koja imam I ne zelimizgubiti · Prava koja nemam a zelio bih imati · Kada budem roditelj svojoj djeci dat cu sljedeca prava: · Moje obaveze I duznosti su: · Kada bi moja prava bila ugrozena ja bih Svaka grupa izvjestava a ostali ucenici dopunjuju njihovo izlaganje tj. Razred:VI Nastavna jedinica:âPravdaâ Tip casa:obrada,utvrdivanje,ponavljanje,sistematisacija,ocjenjivanje,vjezbanje: Metode:monoloska,dijaloska,demonstracija,tekstualna,ilustrativni radovi,interaktivna Oblici:frontalni,grupni,individualni,rad u parovima, Sredstva:verbalna,tekstualna,vizualna,auditivna,audiovizualna Cilj casa:Upoznati vrste pravde;-distributivnu,krivicnu,proceduralnu-znati ih klasificirati-prepoznati-opisati situacije Tok casa: -Traziti od ucenika da se prisjete situacija u kojima su upotrebljavali ili culi da neko koristi frazu âTo nije fer! Nauciti razlikovati tri tipa pravde. Procitati pricu u kojoj ima autoritet I moc;po cemu su slicni postupci policajca I postupci napadaca a po cemu se razlikuju? Ko je koristio moc a ko je imao pravo koristiti moc a ko nije? Ponekad ljudi imaju pravo da koriste moc a ponekad ne. Ali ako policajac intervenira on ima I moc I pravona to. Autoritet je moc kombinirana sa pravom da se ta moc iskoristi. Npr:1 Roditelji imaju pravo da vas umjereno kazne za vasu gresku po zakonu,tradiciji. Kakvi problemi mogu nastati? Npr:1 Upravni odbori djacka disciplina I ponasanje tu mjeru javne politike realizuju nastavnici I clanovi upravnog odbora. Kada ljudi postanu svjesni problema u njihovoj Kao gradjani BiH,svi pa ivi imate pravo da kazete sta mislite da bi vlast trebala uraditi po ptanju problema u vasoj zajednici sredini cesto ocekuju od vlasti da kreira I realizira odredjenu mjeru javne politike koja ce se baviti rjesavanjem tih problema Sta je PORTFOLIO? Portfolio je organiziran skup informacija koji sacinjava plan vaseg razreda po pitanju odredjenog problema mjera javne politike,koji je vas razred izabrao da izucava. Na portfoliu ce biti izlozene pisane izjave,tabele,grafikoni,fotografije I originalni radovi,crtezi⦠Portfolio se sastoji iz sljedecih koraka: I Korak-Prepoznavanje problema javne politike u vasoj zajednici II Korak-Izbor problema koji cese izucavati u razredu III Korak- Prikupljanje informacija o problemu IV Korak-Izrada razrednog portfolia V Korak-Predstavljanje vaseg portfolija VI Korak-Osvrt na nauceno Portfoli ce pokazati sljedece: · Ono sto ste naucili o problemu koji ste izabrali · Ono sto ste naucili o alternativnim rjesenjima za dati problem · Mjere javne politike koje ste izabrali ili razradili da bi ste rijesili problem · Plan akcije koju ste razradili kako bi ste uticali na vlast da usvoji vasu mjeru javne politike. Ovaj vodic ce vam dati korak po korak uputstva za identificiranje I proucavanje problema mjera javne politike I za izradu Portfolija u VII I VIII razredu Nastavna priprema Rb. Poslije 5´saslusati I pokusati naci zajednicku definiciju navika -Prva grupa razgovara o svojim losim navikama za koje je cula;Koje su prednosti tih navika ako postoje a sta su nedostaci -Druga grupa razgovara o svojim dobrim navikama. Koje su prednosti tih navika a sta su nedostaci? Navike koje imam a zelio bih ih se rijesiti 2. Navike koje nemam a zelio bih ih imati Papirice stavimo u jednu kovertu I svaki ucenik izvlaci po jedan I pokusava pogoditi ciji je Od clanova grupe trazimo ideje za rjesavanje lose navike I njezina zamjena nekom drugom. Mart-6 godina od proglasenja Brcko DC BiH. Tok casa: Kroz razgovor sa ucenicima doznati sta to oni znaju o Brcko I Dejtonskom sporazumu te o Danu zena iz svakodnevnog zivota Porazgovarati o geografskom polozaju,klimi I drugim geografskim karakteristikama. Razgovarati o razvoju privrede I sta to uspijeva u BiH Siru diskusiju o historijskom razvoju Brckog kao I okoline pocevsi od srednjovijekovnog razdoblja,osmanske I austrougarske prevlasti do kraja 20-og. Ovaj znacajan datum upriliciti prigodnim pjesmama,recitacijama I slicnim sadrzajima. Istaci da se 8. Mart slavi kao Dan zena te se osvrnuti na historijat ovog praznika Izvuci zakljucke I pouke I porazgovarati sa ucenicima o uobicajenoj problematici I najaviti iduci sat. Postenje pocinje od porodice tj. Glavni dio: 1 Istaci cilj I napisati ga na tabli; 2 Podjela ucenika u grupe I podjela potrebnog materijala 3 Uputstva;a crtezom predstaviti postenje iz porodice b Zapisati sta je vazno da bi bili posteni c Zapisati posljedice nepostenja I prikazati crtezom 4 Prezentacija grupa a Vodja grupe obrazlaze crtez iz svakodnevnog zivota b Za postenje vazno je:redovno komunicirati u porodici iskreno I otvoreno,s razumijevanjem saslusati druge,prihvatiti osobe razne socijalne strukture kao I samog sebe kao I reagovati na nepostenje tj. Zavrsni dio; Na osnovu teme I razgovora zakljuciti kakav smo to mi razred,kakve to mi ljude odgajamo,gdje su granice postenja I kada ono prelazi u nepostenje Nastavna priprema Rb. Ucenici se opredjeljuju za jednu od pomenutih tema I na osnovu toga formiraju grupe U grupi razgovaraju o pomenutoj temi,razmjenjuju svoja misljenja i zapisuju svoje zakljucke na papir Na znak nastavnika ucenici mijenjaju grupu I razgovaraju o drugoj temi,odnosno citaju sta su napisali njihovi drugovi I vrse eventualne dopune. Kada prodju sve cetiri grupe,vracaju se u svoju grupu I vrse prezentaciju. Zakljucak;Prepoznati iz prezentacije -Sta je to sto nam na nastavi smeta? Sto je to sto mi se u ovoj skoli svidja? Sta ocekujem od svojih drugova? Prepoznati sta to ide uz odgovornost ili neodgovornost nagrade,kazne Tok casa: 1. Pricati na temu odgovornost I pokusati dati definiciju odgovornosti odnosno duznosti I obaveze -Odgovornost je duznost da nesto ucinim ili ne. Odgovornost:a cuvanje mladjeg brata ili sestre b izrada domace zadace c cuvanje nekog alata d da nesto uradite prije izlaska sa prijateljem 2. Odabrani tekst iz Projekt gradjanin procitati a zatim da ucenici u paru razgovaraju o tom tekstu Neka svi ucenici razmjenjuju misljenja a konkretne prijedloge biljeziti na tabli Neka prepoznaju nagrade ili kazne za ispunjavanje ili izvrsavanje duznosti I ne ispunjenje,cime dobijaju a cimegube 3. Neka svi ucenici navedu 5 odgovornosti koje drugi ljudi imaju prema njima samima a I oni prema drugima. Sastaviti igrokaz na temu duznosti I obaveze. Razumijevanje svijeta oko sebe kao I spoznaja o samom sebi o cemu najcesce razmisljamo kada smo sami,na sta nas asocira pojam samoca-kakvi su osjecaji tada a kakvi kada smo sretni-da li smo tada sretni Tok casa: 1. Kratak razgovor o tome na sto ih asocira rijec âsamocaâ,kad su posljednji put zeljeli da budu sami I zasto,kako su se tada osjecali I vole li samocu I zbog cega? Traziti pojedinacno od ucenika da kazu definiciju samoce tj. Svaka boja predstavlja razlog zbog samoce npr. Formirati 4 grupe Zadatak br. Traziti od ucenika da kazu sta je to privatnost? Privatnost je pravo da------- da budem sam Da zadrzim nesto koga volim Da zadrzim neku informaciju Da osmislim raspored u mojoj sobi 2. Popuniti sa ucenicima shemu o privatnosti! Da li ste nekada htjeli proviriti u tudju privatnost a svoju ne bi nikome dali. Postoji li u zivotu kod svake osobe nesto sto samo on-a nosi u svojoj dusi? Kako se ponasati u tim godinama? Podijeliti ucenike u 6 grupa ,izabrati rukovodioce,dati uputstva -rjesavanje zadataka I usaglasavanje odgovora -rad na nivou cijeloga odjeljenja Skrenuti paznju ucenicima da su najvazniji pokazatelji za procjenu odnosa medju djecacima âdjevojcicama: 1 sloboda izrazavanja emocija,misljenja,zelja,potreba djece razlicitog pola bez podrugivanja 2 Komunikacija koja se zasniva na postovanju I medjusobnom povjerenju,u slucaju konflikta izmedju suprotnog pola 8postovati razlike polne strukture 3 Podrska je takode znacajna jer komunikacija je najbitnija kod uvazavanja suprotnog pola Pokusati pronaci definiciju PUBERTETA! Najbitnije jeda higijena bude na visokom nivou. Tok casa: Da li postoji dan EKO? Razgovarati sa ucenicima o EKOLOGIJI krenuvsi od kuce,skole,ulice,bilo koje ustanove gdje boravimo Rasporediti ucenike u grupe da napisu neki sastav ili nacrtaju crtez ili naprave nekakav skec na temu ekologija. Takodje analizirati neke isjecke iz novina gdje prepoznajemo EKO-SVIJEST Zanimljive tekstove,pjesme procitati I izvesti zakljucke na osnovu ankete vidjeti koliko razmisljamo o ekologiji · Da li dovoljno razmisljas o ekologiji? · Sta treba mijenjati kod ljudi? · Da li bacis smece bilo gdje? · Vodis li racuna o stedji vode I el. · Kako zivjeti zdravije? · Razmisljas li o rijekama? · Kako se ponasas kada primijetis da neko namjerno zagadjuje okolinu? · Sta konkretno predlazes? Tok casa: Razgovarati o pojedinacnom uspjehu ucenika iz pojedinih predmeta kao I iznalaziti rjesenja za postizanje sto boljih rezultata. Trenutno stanje je malo bolje u odnosu na ono sa polugodista. Poteskoca iz pojedinih predmeta nema. Predmet: Odjeljenska zajednica Datum:11. Grupa------- Ponasanje u skoli 2. Grupa-------Ponasanje u drustvu 3. Grupa--------Ponasanje na ulici 4. Grupa-------Ponasanje u porodici Pitanja 1. Kakvu sam gresku napravio u lijepom ponasanju? Ponoviti 3 carobne rijeci lijepog ponasanja; IZVOLI,HVALA,MOLIM ,, LIJEPA RIJEC I GVOZDENA VRATA OTVARAâ Nastavna priprema Rb. Da li ima razlike izmedju djecaka I djevojcica? Neka svako napravi samoprocjenu koliko je dobar slusac? Tok casa: Upute za rad; Ucenike podijelimo u parove sa zadatkom da isprica kako je proveo jucerasnji dan sa sto vise pojedinosti dok ga drugi slusa bez upadica a potom preprica cijelu pricu. Provjeriti je li sta propusteno reci a zatim zamijeniti uloge Neko od ucenika ili nastavnik procita pricu pustinjak I caplje -Nakon procitane price podijelimo ucenike u 4 grupe pa ih zamolimo sljedece: Prva grupa:-Kada slusamo druge? Druga grupa:-Kada ne slusamo? Treca grupa:-Kako se osjecamo I sta mislimo kada nas ne slusaju dog govorimo? Cetvrta grupa:-Sta porucujemo osobi ako je ne slusamo dok govori Zajednicki rad grupa predstavljamo cijelom razredu Razgovarati kakav je to osjecaj biti slusan akakav slusati? Koja je uloga draza? Dfa li ima razlike izmedju djecaka I djevojcica? Neka naprave samoprovjeru kako su dobri slusaci? Upute za rad; Ucenike podijeliti u 3 grupe pa neka u grupi odgovaraju na pitanja 1. Grupe dreuzenja kojima pripadam I zasto? Grupe druzenja kojima ne pripadam a zelio bih pripadati I zasto? Grupe druzenja kojima ne pripadam I nebih zelio pripadati I zasto? Svi ucenici odgovaraju kakav je to osjecaj imati prijatelja I zasto? U ovom zadatku prva grupa razgovara sta je svako spreman uraditi za prijatelja? Druga-Sta nikad ne biste ucinili za prijatelja ili zbog prijateljstva? Treca-Sta bi ucinili kada bi ste saznali da ih je prijatelj iznevjerio ili odbio za njih uciniti Razgovarati o tome da li je danas lahko naci druga,sacuvati ga da li postoje granice u drugarstvu -Odglumiti neki skec na temu :pozitivnog drugarstva Nastavna priprema Rb. Tok casa: Svi casovi realizovani po godisnjem Planu I Programu za ovu skolsku godinu. Uspjeh ucenika je zadovoljavajuci jer svi ucenici njih 16 prolaze odnosno 100% -ODLCNIH; -VRLODOBRIH; -DOBRIH; -DOVOLJNIH Srednja ocjena; Vladanje; Izostanci.
Lesson 25 - Family or orphanage - The Pioneer School Extra
Kada zena ocuti, da joj se primice vrijeme rodiva. Naravno, želim da se ukljuèe i ostali roditelji sliènog problema. Grande cane giapponese ----------------------------------- 344. Iz prethodnoga mozemo izvesti da je Poslanik bio itekako zainteresiran za poducavanje djece jos od njihova najranijeg doba, nacelima vjerovanja, islamskim propisima i islamskim odredbama, zatim odgajanju na ljubavi prema Poslaniku ljubavi prema njegovoj porodici, njegovim drugovima, vojskovodama i osvajacima, i ucenju Kur'ana casnog, a sve sa ciljem da se dijete odgoji u potpunom vjerovanju, cvrstom uvjerenju, ljubavi prema prvoj grupi neustrasivih i slavnih predaka, jer kada odraste i ojaca takav nece ustuknuti pred nevjernickom obmanom, niti ce dozvoliti da na njega utjece propaganda nevjerstva i zablude. I zasto ne sjever Norveske? Inace njih dvojica se lepo slazu,igraju,razumeju.. Da li je Norveska najbolje mesto za zivot i rad je drugo pitanje.
[Prvi dejt forum|Najbolje sex scene|Domaci pirnic]
Oznake: NPP, &, COZ, Radionice1
komentiraj (0) * ispiši * #