ponedjeljak, 30.01.2006.

Evo još jedna pjesma:


Bad Touch
By Bloodhound Gang
BestVideoCodes.com

15:44 | reci ba (8) | don't do this | #

nedjelja, 29.01.2006.

Odite na ovu najluđu stranicu:

Click Here

13:42 | reci ba (2) | don't do this | #

Jučer kod mene:

Trebali smo ići na gardske ali nikom se nije dalo pa smo dosli do mene ponijeli sony 2 i derali ko ludi. Naručili smo ćevape (s lukom) i nažderali se ko ludi. Onda smo ja i Uglik uzeli neke stvari iz sestrinog ormara i obukli se u njih i slikali se ko tranvestiti.
Evo i slika:

Ja:


Uglik:

13:19 | reci ba (4) | don't do this | #


B.Y.O.B.
By System Of A Down
BestVideoCodes.com

11:38 | reci ba (1) | don't do this | #

subota, 28.01.2006.

evo par mojih slika:


ova je iz profila:



Ovo je moj prijatelj Remba i sam kaže da je u svinjskom izdanju (bigara) :



moja dok sam bio retard :



još jedna Rembina:

11:23 | reci ba (5) | don't do this | #

četvrtak, 26.01.2006.

Lepi:

Prekjučer 24.01.06. Lepi je rasplakao nastavnicu iz zemljopisa. Ako želite pročitati kako se to dogodilo pomaknite kuglicom na mišu prema dolje. Dan je počeo kao i obično doši smo u školu, otišli se prošetati do wc-a i nazad i sprdali smo se međusobno. Prvi sat smo imali biologiju, a drugi zemljopis.
Lepi (inače ga zovemo lepče-srpče) taj dan je bio nekako čudan ali bio je mutav kao i inače. Tada je došao sat iz zemljopisa a tek ove godine smo dobili novu nastavnicu Janevski kojoj je Lepi stalno upadao u riječ i kad joj je to dosadilo pozvala ga je da odgovara. Lepak ko Lepak se branio šutnjom i kad mu je nastavnica dala komad rekao je da ide kod ravnateljice se žaliti i na putu do vrata joj se izbeljio i napravio joj rogove na što se nastavnica jako uzrujala i pitala što joj je napravi i kad smo rekli rasplaka se i rekla da nastavimo raditi i dalje i onda je ošla kod pedagoginje i tada su mu zvali tatu koji je bio ljut i kad je Lepi došao kući tata ga je malo iscipelario, a zbog njega je održana izvanredna sjednica na kojoj je dobio STROGI UKOR RAZREDNOG VIJEĆA a pošto je već imao jedan ukor sad ima ukor pred isključenje i bude li napravio još nešt leti iz škole.

12:14 | reci ba (3) | don't do this | #

Dosadio mi stari blog pa sam napravio novi

Zovem se Dino Tadijan, imam 14 godina, idem u OŠ Retfala,
visok sam 170 i imam 58 kg, treniram kickbox već 4 godine
(sa Rembom, Denisom, i malim klošarom Uglikom).
Volim biti vani s prijateljima (sprdat se i raditi gluposti).
Broj moba mi je091/512-72-52(valjda).I to je uglavnom to.

11:38 | reci ba (1) | don't do this | #

srijeda, 25.01.2006.

myspace

myspace layouts

22:46 | reci ba (0) | don't do this | #

Sljedeći mjesec >>