petak, 10.03.2006.

Arthur Shopenhauer *SVIJET KAO VOLJA I PREDODŽBA*

Svijet je moja predodžba...
Čovjek ne spoznaje Sunce ni Zemlju, nego uvijek samo oko koje
vidi Sunce, ruku koja osjeća Zemlju i spoznaje da svijet koji ga
okružuje postoji samo kao predodžba, tj. da postoji uopće samo
u odnosu prema nečem drugom, prema predodžbama, kao što je i
čovjek sam. (...)
Nikada se ne može prići u bivstvo stvari,ma koliko se tragalo, ne
postiže se ništa do slike i imena...

Prije tjedan, dva sam odgovarao ovaj tekst, tj. podcrtao bitno i
izblebeto isto... Al evo danas mi je sinulo...možda to nije rečeno
tim tekstom, ali može se i tu primijeniti...

Prijateljstvo, ljubav, veze, podrška bližnjih, dobro i zlo...
to su sve jebene predodžbe kojima se tješimo da smo još netko
i nešto...da postoji netko kome je stalo, ko nas voli, cijeni, želi, ko
nam se divi, ko je tu...uz nas...kada nam treba...kada nam je teško,
kada smo sami i očajni...kada ne znamo kuda i kako ćemo, i na
kraju krajeva uopće zašto...

To ne postoji...za mene to postaju predodžbe...farse i fraze za
trenutke kad nema samopouzdanja...taj netko ne postoji...ili ti postoji
al je fakat predodžba...taj je tu...al nije............................................
Nema ga, i ne može biti...

I sve to nema smisla...dugo mi je trebalo da shvatim, al istina je...

I sad pjevušim s gorčinom u srcu nešto što me tješilo a sad me boli...

Da nikad neću bit manjina, ni njezina tišina
da neću biti kap, kad mogu biti slap
da brane koje brane - srušit ću sve
da bit pepeo i prah mene nije strah
i da bojim se, samo krive istine...

Al postao sam manjina, mala kap koja suši, brane su previsoke,
a ono čega se bojim je svud oko mene...kriva istina...
al zato me nije strah biti pepeo i prah...i jedva čekam...primamljivo mi
je sve više i više...
I hvala Bogu što nam je dao slobodu biranja...glumiti većinu i
slap, slijepo vjerovati istini i ... postati prah...









- 15:55 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

blog za prijatelje ili one koji se tako nazivaju, ko će ih znat?

Free Site Counters
Free Site Counters

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr










The Warmth

I'd like to close my eyes and go numb
But there's a cold wind coming from
The top of the highest high-rise today
It's not a breeze cause' it blows hard
Yes, and it wants me to discard the humanity I know
Watch the warmth blow away

Do you think I should adhere to that pressing new frontier?
And leave in my wake a trail of fear?
Or should I hold my head up high
And throw a wrench and spokes by
Leaving the air behind me clear?

Don't let the world bring you down
Not everyone here is that fucked up and cold
Remember why you came
And while you're alive
Experience the warmth before you grow old.

"Boulevard Of Broken Dreams"

I walk a lonely road
The only one that I have ever known
Don't know where it goes
But it's home to me and I walk alone

I walk this empty street
On the Boulevard of Broken Dreams
Where the city sleeps
and I'm the only one and I walk alone

I walk alone
I walk alone

I walk alone
I walk a...

My shadow's the only one that walks beside me
My shallow heart's the only thing that's beating
Sometimes I wish someone out there will find me
'Til then I walk alone

Ah-ah, Ah-ah, Ah-ah, Aaah-ah,
Ah-ah, Ah-ah, Ah-ah

I'm walking down the line
That divides me somewhere in my mind
On the border line
Of the edge and where I walk alone

Read between the lines
What's fucked up and everything's alright
Check my vital signs
To know I'm still alive and I walk alone

I walk alone
I walk alone

I walk alone
I walk a...

My shadow's the only one that walks beside me
My shallow heart's the only thing that's beating
Sometimes I wish someone out there will find me
'Til then I walk alone


Ah-ah, Ah-ah, Ah-ah, Aaah-ah
Ah-ah, Ah-ah

I walk alone
I walk a...

I walk this empty street
On the Boulevard of Broken Dreams
Where the city sleeps
And I'm the only one and I walk a...

My shadow's the only one that walks beside me
My shallow heart's the only thing that's beating
Sometimes I wish someone out there will find me
'Til then I walk alone..
.