< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (4)
Rujan 2008 (3)
Kolovoz 2008 (5)
Srpanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

°°svaštaa°°

o meniii:
ime : leonarda
nadimak: lea
datum rođenja: 16.02.1998.
imam : 10 g. , macu , psaa itd.
razred: 5b ( najboljiii )
volim: arčija, lu, svoj reket, palačinke
ne volim: ljude koji ne komaju,
školu itd.


°°Ł!nKoV!°°
moji blogovi :

moj stari blog u koji je neko provalio!!!!
moj blog sa dizzevima ( ne primam naruđžbe )

ostali cool blogovi :

blog od moje sestre
dora
ana
dvin97
devilsworlds
:) ... DoRa... :)
naj blog o ljubimcima...posjeti..pjiz..
Dragony
Olsenice 1986
mala ančica
pčelica i pigyca
mali jaglac
blog od matee
× MagDa ×
....mala...=)
Karmen93
lollypopgirl dizajn
bellasara
Otkačena i LUDAA
***Funny world***
Horses are my true love...
°°!R@°°
...simply girl...
Ela
Petra ... =)
Ovaj blog nema ime... Beta
..mY lIfE iS cRaZy..
V A N N A
the.panj*
punkprincess
CuRa S pLaCa xD ...
My beautiful horses
SpEcIaL gIrL = NaNcYkA
Kristina_11
..:°KlIkNi i KoMmAj NiKi°:..
..Of curse..
jedna mala slatka blogerica

malo glazbe...

Get yours at MiniMobs.com



Get yours at MiniMobs.com





MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com

ponedjeljak, 13.10.2008.

.eeejee.

.eei ljudiii.
.pa di ste???.
.evo mene moja prijateljica dora ( iz razreda ) nagovorila
da napišem post.
.ehee.
.i evo ja ću ga sad napisati.
.hvala na svim komovima.
.mogli ste malo više al nea veze.
.hehe.
.kao što vidite stavila sam novu pjesmu.
. od rhcp.
.možda stavim novi dizzz.
.maaa preuredt ću ja cijeli blog.
.sve će sad biti ljepše.
.stavit ću slikica boxeve.
.pa malo prokomentirajte te nove stvarčice.
.hehe.
.tamo dole ću vam napisati novo pravilo!!.
.pa evo da počnemooo.


.škola.
.ma dosadno ko i uvijek.
.hehhh.
.ja skočila 174 cm ono skok u dalj.
.a za pet je 175.
.pa ja nemogu vjerovat.
.isse.
.skakat ću opet.
.u 6 min sam otrčala 1 360 m.
.maaa etooo.
.već sam dobila jako puno ocjena.
.hhih.


.teni§$§$.
u srijedu igram državno.
.u đakovu jee.
.toooo.
.ehehe.
.moram to osvojit.
.ako osvojim dobit ću besplatno reket i torbu.
.jedvaaa čekammm.
.hehe.
.na školskm smo bili prviiii.
.jeeeeeee.


.blogovi.
.ma nisam napravila nijedan novi.
.jojj.
.eto moji skoro svi prijatelji napravili blogove thumbup
.hehehhh.
.super su im.
.stavila sam u prošlom postu linkove od nekih.
.pa si pogledajte.
. i komajte im.
.puuno puuunoo i puuunooo.
.hh.


.pravilaa.

ostavljajte mi najviše tri komentara!!
ako mi vi date :
1 kom onda i ja vama 1
2 koma onda i ja vama 2
3 koma onda i ja vama 3
eto a ako mi ostavite više od tri onda
ću vam vratiti 2
!!


.eto ljudi pa puno komajteeee.
.idemm vaam ja.
.i da prokomentirajte nove stvarčice i napisat ću box
nešto novo o sebi zato jer se svašta promjenilo.
.pa pročitajte.
i kraj par sličicaa.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

.pozz. wave








- 18:28 - komentiraj (80) - printaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.