< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (4)
Rujan 2008 (3)
Kolovoz 2008 (5)
Srpanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

°°svaštaa°°

o meniii:
ime : leonarda
nadimak: lea
datum rođenja: 16.02.1998.
imam : 10 g. , macu , psaa itd.
razred: 5b ( najboljiii )
volim: arčija, lu, svoj reket, palačinke
ne volim: ljude koji ne komaju,
školu itd.


°°Ł!nKoV!°°
moji blogovi :

moj stari blog u koji je neko provalio!!!!
moj blog sa dizzevima ( ne primam naruđžbe )

ostali cool blogovi :

blog od moje sestre
dora
ana
dvin97
devilsworlds
:) ... DoRa... :)
naj blog o ljubimcima...posjeti..pjiz..
Dragony
Olsenice 1986
mala ančica
pčelica i pigyca
mali jaglac
blog od matee
× MagDa ×
....mala...=)
Karmen93
lollypopgirl dizajn
bellasara
Otkačena i LUDAA
***Funny world***
Horses are my true love...
°°!R@°°
...simply girl...
Ela
Petra ... =)
Ovaj blog nema ime... Beta
..mY lIfE iS cRaZy..
V A N N A
the.panj*
punkprincess
CuRa S pLaCa xD ...
My beautiful horses
SpEcIaL gIrL = NaNcYkA
Kristina_11
..:°KlIkNi i KoMmAj NiKi°:..
..Of curse..
jedna mala slatka blogerica

malo glazbe...

Get yours at MiniMobs.com



Get yours at MiniMobs.com





MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com

petak, 19.09.2008.

hh.. =)))

ee...šta ima??...hehh...kod mene
ništa...heh...=))
evo ovako... :]

§s$§s$kol@@@...

ma evo nema išta posebno..
dobila sam petice iz matematike
i hrvatskog..jeee....skakali smo iz tjelesnog
skok u dalj...s mjesta...
skočila sam SAMOOO 1 m 74 cm..
kak sam jadnaa....hehheh... :]


teniss...

ma nea ništ posebno...nismo
mogli trenirat dugo zbog kiše...
kako glupo... :(


blogovi....
€€€ napravila sam blog sa skoro svim curama iz
razreda zapravo s onim koje imaju
internet...ali
nismo još napisali
post ali kad napišemo plss
komajtee jakoo punooo..
evo linka...
kŁ!kn!


°°pRaViLa°°°

komajte mi koliko
želite ali ja ću
uvijek vratit samo jedan kom!!!




eto ga to je to.....
idem...
pozz :]



- 12:25 - komentiraj (59) - printaj - #

nedjelja, 14.09.2008.

hello..=))

ee ljudiii..nisam duugo, duggo pisala
novi post pa ću ga sad napisati..a
neda mi se a moram..heh...
evo ovakoo...

=(( škola :
uff..pa nema ništ posebno....heh..
nismo trčali na tjelesnom =((
hmm..eto to je to...


=)) teni§$§$§$ :
bila sam na turniru u požegi...
bila sam prvaaa =))..
jeee....
sljedeći mjesec igram
državnoo..
u đakovu je..
tooo!!


=)(= blogovi :
nemam niti jedan novi =(
heh...možda napravim jedan sa
prijateljicama iz razreda pa
ću vam javit..hh =))


=) pravil@@ =(
evo novo pravilo slično
je ko iz prošlog posta
al je maloo drugačije pa :

OSTAVLJAJTE MI
SAMO JEDAN
ILI
DVA KOMENTARA!!!



eto ljudi to bi bilo to..
komajte samo jedan kom!!
eto..
idem...
heh...
pozz wave

- 15:48 - komentiraj (26) - printaj - #

četvrtak, 04.09.2008.

hihh... =)))

heeeeej ljudi...evo nisam dugo pisala post...
bit će kratak jer neam baš puno vremena..hh...

škola...
uf..ja još nemogu vjerovat da je počela...hehe....
dobila sam sve super nastavnike osim iz
geografije..hmm...sve je ok....svaki dan imam 5
sati...sutra imam tjelesni ( tooo), povijest (jeee)
hrvatski ( neee), glazbeni ( dosadnoo), vjeronauk ( isto dosadno)
heheh....

t€n!$§$§...
pobijedili smo u momčadskom varaždin...heh...
idemo u makarsku 03.10 na 5 dana... jeee... =))))

blogovi....
hmm..e da napravila sam jedan novi blog s mateom
( moja prijateljica ) kŁ!kn!

pravila...
isto kao iz prošlog posta..

ostavljajte mi
samo jedan ili
dva koma


eto ljudi to je to....idem...komajte...

pozz =)))

- 19:01 - komentiraj (73) - printaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.