Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

OPIS BLOGA

OVAJ BLOG RADIM IZ ZABAVE I VJERUJTE BIT ĆE DOBAR. BOLJI OD PRIJAŠNJEG. MOLIM VAS ŠTO VIŠE KOMENTARA!

PPretty
AAltruistic
UUnusual
LLazy
OOutrageous

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com



More Goodies @ NackVision













petak, 27.07.2007.

NIKO NE PIŠE NASLOVE, PA NEĆU NI JA!!!

Evo mene nakon dugo,dugo vremena.Iskreno nije mi se dalo pisat jer je ljeto, pa shvatite me.Dobio sam puno komentara da napišem novi post, evo ga da krenem. Prvo ću vam napisat o turniru u Švedskoj. bilo je puno ekipa. Sve utakmice smo pobijedili samo smo s domaćim igrali 7:7. U finalu smo igrali protiv RK ZAGREB i pobijedili ih sa 16:7. Tako smo drugu godinu za redom osvojili Partille Cup (neslužbeno prvenstvo svijeta).Jučer smo bili u Istri, u Umagu na predavanju kod trenera naše rukometne reprezentacije, Lina Červara. Tako smo cijeli dan proveli u Umagu. Čekali smo 17,00 sati kada je počeo teniski meč. To je dosadan sport. Tako da smo pogledali prvi set i išli smo obilazit Umag. Stvarno Umag je lijep grad. ima puno bazena. Danas idem na kupanje s frendovima. Sutra su maškare u Bribiru.Ja mislim da je iovo previše tako da je to sve od mene. PozZ Kristini,Josipi,Lari,Anni i ostalim posjetiteljima. Hoću puno komentara!!!



| komentari (100) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.