< svibanj, 2009 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Da/Ne



Design by: NoBrain
Pic by: DeviantArtist

Who is the bitch now !?!?

♥ T.

Image and video hosting by TinyPic


Mrzim. Volim. Živim.
Sanjam. Lažem. Praštam.
Priznajem. Skrivam. Vidim.
Osjecam! :S


Ja sam dobra curica. :)
~ ili možda ... ne!?


:)

Image and video hosting by TinyPic


Nista mi staro ne nedostaje.

jane. | ninane. | whore. | the no name :D | her voices resides. | reMi. | paper plane pilot. ^^ | *Dreamer. | xX not broken Xx | •theatres des vampires• | .crNa.oFca. | Lanalo. | Tanya S. | Frankie | Rain ° | dreaM | wonderful world | Miley | freckles dz | srebrni letač ^^ | Kika°° | Katrin. ^^ | ovo nije svijet za nas | Madam Red. | MirniČ. ^^



Image and video hosting by TinyPic



If you're death or still alive, I don't care. Just go and leave this all behind, cause I swear, I don't care.


vazni datumi. ;-)

26. travanj - Definitivno predobar dan, ja Iva i Petra obisli cijeli grad.
29. travanj - rekla sam mu da ga voliiiiiiiiiim. (Y)
1. svibanj - Bilo je predobro. Pogotovo jednih 20 min. (L)
21. lipanj - Na doceku Zokija je bilo predivno i predobro. Najbolji koncert na kojem sam bila.
14. srpanj - opet predobar dan.. :)
17. srpanj - auuu! cerekcerek

...




i nikad ne saznaj kako to boli kad nekoga volis, mrzis kad mrzis, a volis i lomis se da izdrzis. :(

e jebemu.. prekinili. kasno palim, prekinili smo prije par dana.
a sto je najgore vise nismo ni prijatelji! A prije veze smo bili naj frendovi, eh.
a tako mi je zao zbog tog. mislim da jos nesto osjecam prema njemu, ali
nisam ni ja vise sigurna u svoje osjecaje!
kazu mi svi da zasluzujem boljeg, on mi je dobar, nista mu nije falilo.
ali ja sam njega ostavila zbog jednog razloga, a sad mi je zao.
a nemam sad vise neke inspiracije, sve mi je palo u vodu.

oprostite.


01.05.2009. u 00:32

| .Komentari (24) | Da/Ne | Printaj | # |






<< Arhiva >>