t00msday

ponedjeljak, 10.10.2011.

Stiže nam hladna zima

Već 20tak godina biramo, izabiremo, mijenjamo ili ne mijenjamo. Jedina konstanta naseg izbora je nezadovoljstvo izabranim. I tradicionalno, uvijek tražimo problem u drugome...

Izbori se bliže. Svatko od nas ima svojeg favorita, iako je većina složna u jednoj stvari: "svi su oni isti, svi oni kradu." Jako zanimljivo kako uspijemo teret krivnje prebaciti na nekog drugog. Nitko ne razmišlja o tome kako su oni došli na poziciju da kradu. Tko su oni? E pa dragi moji, oni su mi. Odnosno, mi smo oni. Mi smo ih izabrali, mi smo im dali priliku da naprave nešto dobro ili da ukradu. Prestanimo gledati na političare kao neke druge..

Svi se pitamo za koga glasovati, kad se već dugi niz godina jedno te isti ljudi kreću u političkim krugovima. Svatko od nas ima pravo glasovati i ima pravo biti biran. I zbog toga snosi punu odgovornost, bio biran ili birao. Moramo prihvatiti krivnju današnjih političara kao našu krivnju. Prestanimo razmišljati o njima, i okrenimo se sebi. Krenimo mijenjati sebe. Dotaknimo samu srž problema. Riješimo se letargičnosti. Ako ne želimo, više nitko od današnjih političara ne mora biti na vlasti. NITKO!!

I ja se cijelo vrijeme pitam, da li nama zapravo odgovara takva situacija. Čini mi se da da. Od političara smo napravili nedodirljive nadljude, koje možemo kriviti za sve loše što nam se događa. Odmaknuli smo se od njih, tj. njih smo odmaknuli od nas, toliko daleko da smo izgubili svijest da su oni zapravo mi. Svatko od nas može biti na poziciji da vlada, kao što je u poziciji da bira. Ali većina nas niti ne bira... Većini odgovara preživljavati, nemati za život, ali imati krivca, nekoga koga možemo okriviti za sve svoje nedaće.

Žalosno je gledati mlade ljude koji govore da ih politika ne zanima. A o tome da li nas politika zanima ili ne zanima uopće ne bi trebali razmišljati. Nepojmljivo je da isti čovjek koji kaže da ga politika ne zanima, kuka da nema posla. Pa politika je način dolaska do cilja. Mi moramo prihvatiti politiku i političare kao dio naše svakodnevice. Prestanimo mistificirati politiku i političare. Pružimo šansu sami sebi.

I zapamtimo, oni su mi, kao što mi možemo biti oni..


10.10.2011. u 21:45 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2011  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Listopad 2011 (3)

Opis bloga

Kritika nečistog uma..