t00msday

nedjelja, 09.10.2011.

Licemjerje u bescjenje

Dragi prijatelji životinja,

upućujem javni apel za pomoć nama, nemoćnim životinjama, nad kojima se vrši teror od strane vegeterijanaca i boraca za takav način života. Poslijednjih godina sve sve češće izloženi neargumentiranim napadima od strane nekoliko udruga koje nam nameću svoj stil života. Nadam se da nam vi kao udruga koja se bori za zaštitu svih životinja, možete pomoći u ostvarenju naših ciljeva.

Sve životinje se rađaju jednake pred životom i imaju ista prava na postojanje - članak 1. povelje UN-a o zaštiti životinja. Prema tome, ja kao jedinka svoje vrste, kao životinja, imam jednaka prava kao i sve ostale životinje. I moje pravo da jedem meso je ugroženo napadima određenih udruga koje mi nameću svoj način života. Ja Vas molim, da stanete u moju, i obranu svih nas koji se osjećamo ugroženi vandalskim napadima i ispadima dotičnih. Zahtjevam da se javno izjasnite i zauzmete stav koji brani naša prava zajamčena UN-ovom poveljom. A naše pravo je da jedemo meso!

Ukoliko to ne napravite Vi niste borci za prava životinja, već borci za prava vegeterijanaca. A ne znam čemu uopće takva borba, kad vam nitko ne uskračuje to pravo. Ali dajete si za pravo, da nam to namećete, i pod izlikom borbe za prava životinja, gurate svoj način života. Pokažite svima da zaista štitite prava životinja. Izrecite javno, da svaka životinja ima svoja prava. Da čovjek ima pravo jesti meso kao što to ima vuk, lav ili medvjed. Stanite u obranu čovjeka kao životinje. Ili počnite prosvjedovati po savanama, gurajući lavovima bobice pod nos. Ne budite licemjerni. Ili se borite za to da svi imamo jednaka prava, ili zabranite svim životinjskim vrstama da jedu meso.

Dajte nam da jedemo meso. Ja Vama ne guram kobasice na stol, nemojte Vi meni braniti da ih i sam jedem. Je li Vaša borba postala sama sebi svrha? Da li je postalo važno samo prosvjedovati ili je bitno zbog čega prosvjedovati? Izgubili ste sav kredibilitet, i vrijeme je da pokažete da Vam je zaista stalo do svih životinja. I do njihovih, tj. naših prava.

Dajte nam da jedemo meso!!!

09.10.2011. u 16:34 • 11 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2011  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Listopad 2011 (3)

Opis bloga

Kritika nečistog uma..