listopad, 2008  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

bo.
moa sranja.
Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

od tud moj dizajn
Rob.


Who I am

I am:

nisam rocker, nit sam punker, nisam ni metalac a nisamni emač...
ja sam samo ja i to je to

sviram..
flautu,harmoniku,tamburu-brač.

imam godina...
pavi odlučite. po mojem pisanju, po mom
ponašanju. po sranjima koje radim (ok,po njima nemojte ispast će da imam 3 goine)

i šta još!?

Fun

neke slike:

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

nedjelja, 26.10.2008.

=D.

Evo meeeeeeee.
bila sam u Puli i u vikendici...
u šumi sam svašta radila...
i u Puli isto...

uf od kud dsa počnem...pisala bih a ne da mi se...

no ajde krenimo s Pulom...
ok..i tak bili smo u busu
gađali se s (svime i svačime) drugom školom...

Ne znam ni ja kako,ali ja i ekipa (Kiara,Luli,Matea,Mia)tj ekipa i ja
smo propustile smo ručak...pa šta onda!? imale smo mi i
važnijeg posla (kao potpisivanje na vratima zahoda)...
a ono što je ostalo od vremena smo potrošile tražeći
našu i ovu drugu školu
koja se vozila s nama u busu jer imamo istog
učitelja iz TZK-a. ugl. to se može samo nama dogodit.
ali nea veze jer sam već reka da je tamo rućak...
ne može se prepoznat šta je za jest...

kasnije nas je pustilo u grad...ja i Matea smo lutale
po gradu i ručale,naravno,
u MCDonaldsu.(da samo vidite kakvu sam slatku
gorilu dobila u happy mealu)

i da. završila sam 15.!!! bilo ih je preko 200 na startu...
ugl. prva cura od naše škole..(bravo ja)

svaka pohvala Dinu,koji je bio dvaput zaredom 2.

dobili smo liepe narančaste majice i kemijske...

i imala sam vam još puno toga za reć ali neću jer mi se spava..


laku noć!

|Komentiraj 5| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.